اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل مطرح کرد

ورود بسیج به رفع مسائل اقتصادی و برخورد جدی با احتکارکنندگان

ورود بسیج به رفع مسائل اقتصادی و برخورد جدی با احتکارکنندگان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با عنوان اینکه هر کجا که دستاوردهای انقلاب اسلامی به خطر بیفتد سپاه ورود می‌کند،گفت: بسیج در مسائل اقتصادی و مشکلات اخیر ورود پیدا کرده و در احتکار با اختلالگران برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهروز عیسی‌زاده دوشنبه شب در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه آمل با بیان اینکه رسالت خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است، اظهار کرد: امروزه رسانه یک ظرفیت است که در جهت ترویج انقلاب می‌توان از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در آرامش‌بحشی به جامعه نقش مهمی دارند، ادامه داد: رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا آرامش را در جامعه از بین ببرندکه نقش رسانه‌های انقلابی در این بین دارای اهمیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با بیان اینکه وجود بسیج رسانه موجب ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه می‌شود، افزود: از مهم‌ترین وظایف سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این مسئول با عنوان اینکه هر کجا که دستاوردهای انقلاب اسلامی به خطر بیفتد سپاه ورود می‌کند، اظهار کرد: بسیج در مسائل اقتصادی و مشکلات اخیر ورود پیدا کرده و در احتکار با اختلالگران برخورد می‌کند.

عیسی‌زاده امنیت را داشته مهمی دانست و تاکید کرد: گشت‌های محله محور 3 ماه است که در آمل شروع به کار کرده و نیروهای بسیج شبانه‌روزی در جهت امنیت بیشتر محلات گشت می‌زنند که موجب کاهش آمار سرقت شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در جهت محرومیت‌زدایی فعال هستند، گفت: ساخت منازل محروم، پاکسازی پارک‌ها و روستاها از دیگر فعالیت‌های این گروه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل ادامه داد: جهت عملیاتی شدن این بحث قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه فعال شد تا تقسیم کار و تسریع در امور انجام شود.

عیسی‌زاده با بیان اینکه نقش مساجد در جامعه باید پررنگ‌تر باشد، افزود: مسجد مکانی برای همدلی بیشتر مردم باید باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیج همگام با کشاورزان شروع به کار کرده است، یادآور شد: پنج محصول اساسی کشور در جهت تامین امنیت غذایی خریداری می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با بیان اینکه سپاه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی ورود کرده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر طرح کرامت داشتند و در جهت رسیدگی به نقاط آسیب پذیر نگاه ویژه‌ای دارند.

عیسی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه سپاه در زمینه اقتصاد مقاومتی کلاس‌های مختلفی برگزار کرد، گفت: سال گذشته 58 نفر وام خوداشتغالی دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه