اخبار داغ

مسئول روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان:

پذیرش دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

پذیرش دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت:متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی(ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۷، می توانند از امروز ۲۹ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ملکی مسئول روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در گفت و گو با راه آرمان در خصوص نحوه پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی(ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۷ ، می توانند از امروز ۲۹ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: علاقه مندان به ادامه تحصیل می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش، از رشته های تحصیلی دایر در مراکز آموزشی علمی کاربردی تابعه اطلاع حاصل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,

ملکی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان پذیرش بدون آزمون دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید نیز از( ۲۲ مرداد ) آغاز شده است، عنوان کرد: این ثبت نام ها تا اول شهریور جاری ادامه دارد و باتوجه به برخی اصلاحات انجام شده در کد رشته محل های این دانشگاه در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، داوطلبان می توانند در صورت تمایل در مهلت تعیین شده نسبت به اطلاعات ویرایش ثبت نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

,

وی پایین بودن شهریه را یکی از ویژگی های تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد و گفت: میزان شهریه رشته های این دانشگاه با توجه به مهارتی بودن، نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار پایین است.

,

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نسل سوم است؛ خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه مهارتی و به نوعی دانشگاه کارآفرین است که بنا به توصیه مقام معظم رهبری باید این نوع دانشگاه‌ها را حمایت کرد تا توسعه پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه