اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد؛

تامین غنای فرهنگی و دانش نسل آینده رودبارجنوب توسط خیرین/کلنگ احداث مدرسه خیرساز سیاه کهور به زمین زده شد

تامین غنای فرهنگی و دانش نسل آینده رودبارجنوب توسط خیرین/کلنگ احداث مدرسه خیرساز سیاه کهور به زمین زده شد
مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب گفت: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و ساخت هرمدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ،طی مراسمی با حضور رئیس اداره مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان کلنگ مدرسه شهید محلاتی روستای سیاه کهور شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدرسه سه کلاسه شهید محلاتی روستا سیاه کهور با هزینه و اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع با زیر بنای ۲۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

,

محمد شیرازی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب در این آئین ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز در شهرستان رودبار جنوب، گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند غیرقابل انکار است، افزود: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و ساخت هرمدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.

,

مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبار جنوب با اشاره به جذب خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: تاکنون ۴۶ مدرسه خیر مدرسه ساز دراین شهرستان کلنگ زنی شده است که از این مجموع ۱۵مدرسه در مهر ۹۷ افتتاح و به بهره برداری می رسند.

,

گفتنی است،این خیر مدرسه ساز از افتتاح و بهره برداری این مدرسه درسال تحصیلی جاری برای ۳۰دانش آموز ابتدایی خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه