اخبار داغ

بیانیه سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت روز مسجد

بیانیه سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت روز مسجد
سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت روز جهانی مسجد بیانیه‌ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت روز جهانی مسجد بیانیه‌ای صادر کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این بیانیه بدین شرح است:

,

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ   اسری 1

,

حوادث و فجایع یکساله اخیر قدس، از جمله انتقال سفارت آمریکای جنایتکار به قدس شریف، و قتل و کشتار مسلمانان فلسطینی، از جمله شهادت امداد گر 21 ساله فلسطینی رزان النجار، شعله هایی از آتشی است که صهیونیسم پلید در 21 آگوست سال 1969 در مسجدالاقصی بپا کرده و این مسجد را به آتش کشیدند، همان شعله هایی که امروز در کشتار کودکان یمن، عراق و سوریه و افغانستان سرکش تر از همیشه هویداست.

,

این روز از آن جهت به ابتکار جمهوری اسلامی ایران به روز جهانی مسجد نامگذاری شد تا هم عمق کینه ی دشمن خبیث در خاطره ها ماندگار گردد و هم یادآور شود که این مراکز دینی و اعتقادی ما، یعنی مساجداند که مایه خوف و هراس دشمنان و کانون  امید و آرامش امت اسلام است.

,

ملت عزیز ما هنوز بهره مند از حلاوت و برکات این جشمه جوشان در نقش آفرینی بی بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی و دفع شر صدامیان است و  امروز نیز این سنگر اصیل انقلاب می بایست همچون دوران شکوهمند پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ، جایگاه و موقعیت خود را در اداره جامعه و امور دست یابد.

,

بسیج که خود را از بدو تولد در دامن مسجد یافته و در این محیط رشد و تعالی پیدا کرده باورمندانه به ظرفیت های بی بدیل سنگر انقلاب می نگرد و معتقد است راه برون رفتِ بسیاری از مشکلات و مصائب،  و نیل به پیروزی،  بازگشت به مساجد و ایمان مساجد است. از این رو در تبعیت از منویات ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای (دامن برکاته) خود را مطیع مسجد دانسته و با پرچم مسجد محوری و دست در دست روحانیت متعهد، به تربیت نسل مومن انقلابی و همچنین  خدمتگذاری مردم شریف و عزیز ایران اسلامی از پایگاه مساجد مشغول است.

,

سازمان بسیج مساجد و محلات به نمایندگی از بسیجیان سراسر کشور، با اعلام آمادگی بیش از پیش در حفظ و حراست از مقدسات و حریم امت اسلام، ضمن نکوداشت این روز شریف و تاکید بر جایگاه رفیع مساجد در تشکیل جامعه اسلامی از همه متولیان و دست اندرکاران مساجد مصرانه می خواهد که برای تقویت کارکردهای  مساجد، بیش از پیش کوشیده  و در تقویت این سرمایه بی بدیل عالم اسلام، مجاهدانه وارد میدان گردند.

,

سازمان بسیج مساجد و محلات

,

مرداد ماه 1396مطابق با ذی الحجه 1439 ه ق

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه