اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

ارتقای فرهنگ عمومی موجب ترقی شرایط اقتصادی می شود

ارتقای فرهنگ عمومی موجب ترقی شرایط اقتصادی می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نقش فرهنگ را از اقتصاد مهم تر دانست و گفت: ارتقای فرهنگ عمومی موجب ترقی شرایط اقتصادی و جلوگیری از هدررفت منابع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفری یک روزه به تیران و کرون ضمن بازدید از مراکز فرهنگی و هنری این شهرستان و هنرمندان دیدار کرد و از نزدیک با دغدغه های آن ها آشنا شد؛ سپس در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت الاسلام محمدعلی انصاری در دیدار با هنرمندان تیران و کرون با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی، اظهار کرد: شهرستان های استان اصفهان علاوه بر ظرفیت های عمومی، دارای ظرفیت های خاص خود هستند که باید با توجه بیش تر به این موارد زمینه پیشرفت و توسعه فرهنگ و هنر هر شهرستان را در سطح استان فراهم کرد.

,

وی با بیان اینکه آسیب های جدید و‌ زیادی در حوزه فرهنگ وارد شده است، گفت: نظام و مردم جمهوری اسلامی با وجود مشکلات فراوان در کشور اهمیت زیادی به حوزه فرهنگ می دهند و یکی از سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، سفرهای شهرستانی و بررسی و شناخت ظرفیت های بارز و شاخص هر شهرستان برای توسعه فرهنگ و جلوگیری از آسیب های موجود است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به درخواست و تقاضاهای هنرمندان در جلسه، تصریح کرد: مسائل بیان شده در جلسات شهرستانی و استانی بررسی و پیگیری خواهد شد تا راه فرهنگ و هنر برای هنرمندان این خطه هموارتر شود.

,

وی خواستار تعامل، همدلی و انسجام حوزه فرهنگ و سایر ارگان ها شد تا بتوان با جلب توجه و رضایت مردم، نیاز مخاطبان در زمینه فرهنگ را برطرف کرد.

,

 

,

حجت الاسلام انصاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی تیران و کرون نیز در جمع مسئولان شهرستان نقش فرهنگ را از اقتصاد مهم تر دانست و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و تهدید و تحریم های موجود امر جدیدی نیست و با اصلاح فرهنگ می توان به وضعیت اقتصاد هم سر و سامان داد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: ارتقای فرهنگ عمومی مردم و مسوولان و فرهنگ استفاده در جامعه موجب ترقی شرایط اقتصادی و جلوگیری از هدررفت منابع خواهد شد.

,

وی ظرفیت های عمومی را نقطه قوتی برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: نداشتن انسجام و تعامل کامل مشکلاتی را در روند اداره کشور ایجاد می کند و هنر این است که در اختلاف سلیقه ها و برداشت ها تعامل در اهداف داشته باشیم.

,

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه اگر فرهنگ ما صحیح باشد شعار سال به خوبی عملیاتی می شود، گفت:  یکی از خواسته های اهالی فرهنگ حمایت همه جانبه و به خصوص حمایت معنوی دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف این عرصه است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه