اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

سکوت در این شرایط اقتصادی خیانت به مردم است/ رئیس جمهور قطعاً باید به مجلس بیاید

سکوت در این شرایط اقتصادی خیانت به مردم است/ رئیس جمهور قطعاً باید به مجلس بیاید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سکوت در این شرایط اقتصادی خیانت به مردم است، گفت: رئیس جمهور قطعاً باید به مجلس بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، در خصوص حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، اظهار کرد: رئیس جمهور قطعاً باید به مجلس بیاید و اوضاع و احوال و شرایط موجود را برای مجلس، نمایندگان مردم و مردم توضیح دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی به سخنان رئیس جمهور در خصوص تیم اقتصادی اشاره کرد و گفت: آقای رئیس جمهور خود اظهار داشت تیم اقتصادی دولت ناتوان و ضعیف است و از تیم اقتصادی راضی نیستم؛ وقتی راضی نیستید تیم اقتصادی را جابجا کنید که ما ناچار نشویم بخواهیم یکی یکی وزرا را استیضاح کنیم.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای رئیس جمهور خودتان افراد توانمند و قدرتمند با تلاش انقلابی و تفکر انقلابی را برای تیم اقتصادی انتخاب کنید؛ این وضعیت اقتصادی و مالی در این دولت خوب نیست.

,

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و معدن را در پیش داریم، افزود: اگر دولت تغییر تیم اقتصادی را انجام ندهد ما این کار را انجام می‌دهیم؛ منافع ما منافع مردم است و برای مردم این اقدامات را انجام می‌دهیم.

,

خجسته با تأکید بر اینکه وقتی وضعیت اقتصادی به این شکل است نمی‌توانیم سکوت کنیم، تصریح کرد: سکوت، خیانت به مردم است، باید با قوت و قدرت جلو برویم که بتوانیم این مهم را به نتیجه برسانیم.

,

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم رئیس جمهور قبل از دعوت برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان در مجلس، خود به مجلس می‌آمد، ادامه داد: باید ارتباط قوه مجریه و مقننه تنگاتنگ باشد؛ آقای رئیس جمهور تاکنون خود به مجلس نیامده، دعوت هم که کرده‌ایم هنوز نیامده که این خوب نیست؛ ما می‌خواهیم قوای سه‌گانه با هم تعامل داشته باشند.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور می‌خواهد برای شفاف‌سازی به مجلس بیاید و برنامه برای اقتصاد ارائه دهد؛ همانگونه که اردوغان برنامه داد و مردم دلارها را در خیابان آتش زدند، رئیس جمهور ما نیز برنامه ارائه دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور با مردم صحبت کند و از مردم بخواهد برای غلبه بر این شرایط اقتصادی ورود کنند، یادآور شد: مردم حمایت می‌کنند اما سکوت مسئولان در این شرایط جایز نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه