اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی تأکید کرد؛

سیف و نهاوندیان مدیون مردم هستند/تخلیه جیب مستضعفین به کام جمعیت ۵ درصدی مرفهین

سیف و نهاوندیان مدیون مردم هستند/تخلیه جیب مستضعفین به کام جمعیت ۵ درصدی مرفهین
شیخی تأکید کرد:سیف و نهاوندیان تفکر اقتصاد سرمایه داری دارند؛اینان مدیون تمام مردم کشور هستند؛چرا که هم اکنون قدرت خرید مردم با افت مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به سخنان اخیر سیف در خصوص افزایش نرخ ارز توسط نهاوندیان گفت: انجام این کار منجر به شوک به بازار شد و این کار چه از جانب رئیس بانک مرکزی سیف و چه از جانب معاون اقتصادی ریاست جمهوری باشد؛ همه در این جرم شریک هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با بیان اینکه این افراد تفکر اقتصاد سرمایه داری دارند، عنوان کرد: اینان مدیون تمام مردم کشور هستند؛چرا که هم اکنون قدرت خرید مردم با افت مواجه شده است.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی ادامه داد: عملا در بازار به کالاهای مورد نیاز و نیمه ضروری مردم پنجاه درصد اضافه شده است و با اقدامات اخیر این افراد عملا تخلیه جیب مستضعفین به کام پنج درصد جمعیت مرفه شده است.

,

شیخی با اشاره به مطلب فوق افزود: جمعیت مرفه ای که صاحبان پول های سرگردان هستند؛ در این شرایط به دنیال خرید سکه، ارز، خودرو و احتکار بسیاری از کالاها و اقلام می باشند؛ که هم اکنون این اقدامات را به عنوان جرم تلقی کرده اند در حالی که این اقدام نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی این افراد محاکمه شوند تا با قدرت خرید مردم بازی نکند؛ سیف، نهاوندیان و یا فرد دیگر فرقی نمی کند؛ کاخ نشینان و مرفهین بی درد همه از یک طیف هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه