اخبار داغ

نسیم روح بخش عرفه در هرمزگان طنین انداز شد

نسیم روح بخش عرفه در هرمزگان طنین انداز شد
مدافعان خلیج فارس همزمان با سراسر کشور با حضور در بقاع متبرکه در روز عرفه به اوج راز و نیاز با خدا رسیده و عارفانه با خدای خویش نجوا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛روز عرفه روز عشق بازی بنده با معبود خویش بوده و انسان دوست دارد در این روز بدون داشتن دغددغه دیروز و ترس از فردا خود، با معشوق راز و نیاز کند و قلبش را به دریا آرامش بی کران خداوند بسپارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انسان که فطرتی پاک و خدایی دارد می خواهد خود را به خدای متعال نزدیک سازد و از سفره جود و احسان که خداوند در این روز برای بندگانش گسترده بهره مند شود.

,

گروهی از مردمان دریا دل هرمزگانی که این روزها توفیق حضور در صحرای عرفه و  کنار خانه خدا را نیافته اند در جای جای استان دل به خدای خود سپرده و دعا عرفه را با عشق و شور زمزمه می کنند.

,

ساحل نشینان هرمزگانی با چشمانی پر از اشک و دلی پر از غصه و درد در این روز در محضر خداوند به گناه خود اعتراف کرده و با خواندن دعای پرفیض عرفه مرحمی بر زخم های خود می گذارند.

,

مردم مومن و متدین هرمزگان از پیر و جوان تا کودکان، همزمان با نهم ذی الحجه، روز عرفه امام حسین(ع)  با حجاج بیت الله الحرام در صحرای عرفه همنوا شده و با خواندن دعای عرفه به درگاه خداوند یکتا استغفار می کنند.

,

مدافعان خلیج فارس همزمان با سراسر کشور با حضور در بقاع متبرکه در این روز به اوج راز و نیاز با خدا رسیده و عارفانه با خدای خویش نجوا می کنند.

,

حجت الاسلام آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اظهار کرد:  دعای عرفه در ۲۰ بقعه متبرکه استان از جمله حرم امام زاده سید مظفر(ع)، مسجد جامع و... برگزار شد.

,

حرم های امامزادگان سید محمد حاجی آباد، سید مظفر قشم، سید سلیمان روستای زیارت، سید نج الدین بشاگرد، سید سادات روستای تازیان و سید سلطان محمد بخش رودخانه از دیگر مراکز قرائت دعای عرفه در هرمزگان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه