اخبار داغ

با نرخ مصوب قانونی؛

برنج های احتکار شده در شهرستان زاهدان توزیع شد/ تعاونی های مصرف سازمان‌ها و ادارات محل عرضه کالاهای احتکاری

برنج های احتکار شده در شهرستان زاهدان توزیع شد/ تعاونی های مصرف سازمان‌ها و ادارات محل عرضه کالاهای احتکاری
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان از توزیع برنج های احتکار شده در میان عمده فروش ها، خرده فروش ها و تعاونی های مصرف سازمان‌ها و ادارات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر میرزایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص جزئیات خبر فوق اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع برخورد با محتکران، محموله کشف برنج احتکار شده 10 روز قبل از یک انبار بزرگ در زاهدان با تصویب سازمان صنعت ، معدن و تجارت به قیمت هر کیلو 6 هزار تومان به مردم تحویل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی با بیان اینکه این محموله برنج بین عمده فروش ها، خرده فروش ها و تعاونی های مصرف سازمان‌ها و ادارات توزیع شده است، گفت: هر فروشگاهی که تقاضای عرضه این کالاها را داشته باشد می تواند در این طرح قرار گیرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی به کاسبان و انبار‌داران توصیه کرد تا نسبت به اعلام موجودی انبار خود به صنعت معدن و تجارت استان اقدام کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

,
, ،,
,


به گزارش عصرهامون در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و برگرداندن آرامش روانی به جامعه، روز گذشته حجم زیادی از کالاهای برقی و لوازم خانگی که با نیت سوء و هدف سودجویی بیشتر در یک انبار احتکار شده بود توسط پاسداران‌گمنام امام زمان(عج) سیستان وبلوچستان در شهر زاهدان کشف شد.

 
انتهای پیام/

,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه