اخبار داغ

مدیرعامل شهربازی خبر داد:

برگزاری جُنگ شادی هر هفته در شهربازی کرمان

برگزاری جُنگ شادی هر هفته در شهربازی کرمان
مدیرعامل مجموعه شهربازی کرمان از برگزاری نمایش عروسکی و جُنگ شادی هر هفته در شهربازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محسن ملکی با بیان اینکه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، جشن‌، جشنواره‌ و برنامه‌های متنوع فرهنگی و شاد در شهربازی برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران گفت: در این راستا سه شنبه هر هفته نمایش عروسکی و پنج شنبه هر هفته جُنگ شادی در این مجموعه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از جمله موسیقی، نمایش طنز و مسابقات مختلف در جُنگ شادی، از استقبال خوب مردم از این برنامه‌ها خبر داد و افزود: برگزاری جُنگ شادی تا اواسط شهریورماه امسال و شروع ماه محرم و صفر در شهربازی ادامه دارد.

,

مدیرعامل مجموعه شهربازی کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، برگزاری جشن روز دختر، جشنواره خانواده ورزشی من و پخش مسابقات جام جهانی در این مجموعه را از جمله برنامه‌های برگزار شده در ماه‌های گذشته در این مجموعه عنوان کرد.

,

ملکی افزود: همچنین به منظور حمایت از بانوان کارآفرین، نمایشگاه بازارچه خود اشتغالی بانوان، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در مجموعه شهربازی دایر می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، صنایع دستی، مواد غذایی، زیورآلات دست ساز و … عرضه می‌شود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه