اخبار داغ

افزایش لجام گسیخته دست فروشان شبانه در ورودی شهر یاسوج/نبود بازارچه های محلی آفت پایتخت طبیعت

افزایش لجام گسیخته دست فروشان شبانه در ورودی شهر یاسوج/نبود بازارچه های محلی آفت پایتخت طبیعت
وجود دستفروشان شبانه در ورودی شهر یاسوج از پل ترمینال تا فلکه راهنمایی موجب ایجاد ترافیک وشلوغی بیش از حد و بروز تصادفات پی درپی شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ملقب به پایتخت طبیعت ایران به شهر دستفروشان تبدیل شده است، این موضوع هرچند به قدرت خرید شهروندان کمک کرده است اما موجب بروز مشکلات فراوانی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

وجود دستفروشان شبانه در ورودی شهر یاسوج از پل ترمینال تا فلکه راهنمایی و توقف نامنظم اتومیبل ها در کنار آنها موجب ایجاد ترافیک وشلوغی بیش از حد و بروز تصادفات پی درپی شده است .

,

 

,

, ,

 

,


منطقه ترمینال یاسوج و اطراف میدان معلم به دلیل عریض بودن خیابان، هر شب از ساعت 10 الی 12 به جولانگاه دستفروشان متعدد تبدیل شده است به گونه ای که تردد اتومبیل ها را با مشکل مواجه کرده است.

,
,

 

,

, ,

 

,

در واقع می توان گفت عدم وجود مکان مشخص برای تجمع دستفروشان و نبود بازارچه های محلی به آفتی برای پایتخ طبیعت تبدیل شده و دستفروشان مجبور به حضور در خیاباتن ها پر تردد شهر شده اند.

,

 

,

, ,

 

,

این روز ها و شب ها، حضور مسافران و خانواده ها در پارک معلم و پارک های منطقه ترمینال یاسوج بیشتر از سایر روزهای سال است و این شلوغی و ازدحام جمعیت در پارک ها همچنین پارک کردن اتومبیل مسافران اطراف آن به ترافیک شبانه حاصل از وجود دستفروشان افزوده است و موجب کندی تردد شده است.

,

 

,

, ,

 

,

با توجه به اینکه برای رسیدن به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج باید از پل ترمینال گذشت، در ساعت 21 الی 24 شب به دلیل ترافیک بالای حاصل از ازدحام دستفروشان از فلکه راهنمایی تا پل ترمینال و عرض کم این پل، دسترسی به بیمارستان بسیار مشکل خواهد بود و بیش از یک ساعت طول می کش تا این مسیر یک کیلومتری طی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه