اخبار داغ

بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا؛

صعود سعید رجبی به فینال/ اولین طلا در انتظار تکواندو

صعود سعید رجبی به فینال/ اولین طلا در انتظار تکواندو
در وزن 80+ کیلوگرم سعید رجبی نماینده کشورمان با شکست نماینده قزاقستان به فینال بازی‌های آسیایی اندونزی راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است که مبارزات اوزان 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان و 80+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان بودند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در گروه مردان، در وزن 80+ کیلوگرم سعید رجبی نماینده کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «سئونگ وان لی» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2018 و نایب قهرمان بازی های یونیور سیاد 2017 رفت. در راند طلایی رجبی با کسب اولین امتیاز برنده این دیدار شد و به مرحله بعدی راه یافت.

,

در ادامه مسابقات سعید رجبی به مصاف هونگی سون از (چین) رفت و این دیدار در راند سوم با نتیجه 5 بر 4 به پایان رسید و کار به راند طلایی کشید. رجبی در راند طلایی برنده شد و مدال برنز سعید رجبی قطعی شد.

,

در نیمه نهایی رجبی به مصاف روسلان ژاپارو از قزاقستان رفت  و راند اول این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. راند دوم این دیدار نیز با نتیجه 7 بر 4 به پایان رسید. این دیدار در نهایت با نتیجه 11 بر 7 در راند سوم به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

, در نیمه نهایی رجبی به مصاف روسلان ژاپارو از قزاقستان رفت  و راند اول این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. راند دوم این دیدار نیز با نتیجه 7 بر 4 به پایان رسید. این دیدار در نهایت با نتیجه 11 بر 7 در راند سوم به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.,

امروز در ادامه مسابقات و در وزن 67+ کیلوگرم زهرا پوراسماعیل ابتدا به مصاف اسوتلوا اوسیپوا ازبکستانی رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 6 بر 3 به سود اسوتلوا اوسیپوا از (ازبکستان) به پایان رسید و نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

,

در وزن 57- کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم پریسا جوادی به مصاف نماینده قزاقستان رفت که این دیدار با نتیجه 10 بر 15 به سود مارژان تولپبرگنوا از (قزاقستان) به پایان رسید.

,

تیم تکواندو ایران تاکنون در بخش پومسه توسط کوروش بختیار و مرجان سلحشوری موفق به کسب دو مدال نقره شده است و فرزان عاشورزاده نیز در بخش کیوروگی به مدال برنز رسید.الهه شیدایی و ملیکا میرحسینی نیز از کسب مدال بازماندند.

,

گفتنی است؛ هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد. در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه