اخبار داغ

بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا

گرایی از حضور در فینال بازماند/ دو مدال برنز در انتظار ایران

گرایی از حضور در فینال بازماند/ دو مدال برنز در انتظار ایران
نماینده وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با شکست در مرحله نیمه‌نهایی از حضور در فینال بازماند و به رده بندی رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم با شکست مقابل نفر سوم جهان و المپیک از حضور در فینال بازماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در وزن 67 کیلوگرم  که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 8 بر 5 از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

,

وی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مقابل کشتی گیری از چین تایپه روی تشک خواهد رفت.

,

در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک، دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی رفت که با پیروزی 7 بر 3 راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شینوبو اوتا، دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد

,

که با توجه به حضور حریفش در فینال نماینده کشورمان به شانس مجدد رفت.

,

مردانی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل نماینده میزبان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی رفت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ازبکستان خواهد رفت.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه