اخبار داغ

نماز عید قربان در 13 بقعه و امامزاده اردبیل برگزار می شود

نماز عید قربان در 13 بقعه و امامزاده اردبیل برگزار می شود
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نماز عید قربان در ۱۳ بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان اردبیل برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب ظهر امروز اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده همزمان با نهم ذی‌الحجه روز عرفه و نیز در روز عید قربان، آئین قرائت دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی از برگزاری نماز عید قربان در 13 بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: این آئین معنوی و مذهبی همزمان با سراسر کشور در صبح روز چهارشنبه 31 مردادماه در امامزادگان استان برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

, .,

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل مهم‌ترین اعمال عید قربان را غسل، شرکت در نماز عید و قربانی کردن و عید قربان را از اعیاد بزرگ امت اسلامی در جهاد دانست و تصریح کرد: نماز عید قربان از ارزش معنوی بالایی برخوردار بوده که با توجه به اهمیت آن همه‌ساله شاهد اقامه این نماز به شکلی گسترده و باشکوه در بقاع متبرکه و امامزادگان استان هستیم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه