اخبار داغ

احداث 17 مجتمع خدماتی بین‌راهی در جاده‌های استان اردبیل

احداث 17 مجتمع خدماتی بین‌راهی در جاده‌های استان اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان احداث شده و عملیات اجرایی ۱۷ مجتمع نیز انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی رحمتی امروز در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه راهداری در اردبیل اظهار داشت: توسعه مجتمع‌های خدمات بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران و نیز کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از جمله برنامه‌ها بوده که تاکنون 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان احداث شده و عملیات اجرایی 17 مجتمع نیز انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی با تاکید بر حمایت قانونی از سرمایه‌گذاران احداث مجتمع‌های بین‌راهی در استان تصریح کرد: حفظ و مراقبت از حریم جاده‌ها از مهمترین اولویت‌ها بوده که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان در شهرستان‌های مختلف استان تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

, .,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های راهداری را نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب دانست و گفت: انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌ها در تخصیص اعتبارات استانی به حوزه راهداری توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم اقدامات گسترده‌تری در این حوزه انجام دهیم.

, .,

رحمتی با اشاره به خط‌کشی 2 هزار و 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان و انجام روکش آسفالت در 256 کیلومتر از جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته پیش رو با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور شاهد بهره‌برداری از دو پروژه مهم پاسگاه پلیس راه اردبیل به آستارا و راهدارخانه بودالالو خواهیم بود.

, .,

وی از صرف اعتبار 38 میلیارد ریال برای راه‌اندازی این دو پروژه خبر داد و افزود: ساختمان جدید راهدارخانه بودالالو در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیربنای 800 مترمربع احداث شده که برای احداث این ساختمان مبلغ هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در حال حاضر 12 راهدارخانه ثابت و سیار در استان فعال است.

, 12 , .,

وی با اشاره به افتتاح پلیس راه اردبیل به سرچم در دهه فجر سال گذشته اظهار کرد: ساختمان  جدید پاسگاه پلیس راه اردبیل به آستارا نیز در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای 600 مترمربع احداث شده که هفته آینده به بهره‌برداری رسیده و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه