اخبار داغ

سوءاستفاده معاندان از یک طرح نسنجیده؛

خدمات شهرداری تبریز در شبکه‌ی «من‌وتو»!/ جمع‌آوری صندوق‌ صدقات سوژه‌ رسانه‌های بیگانه شد

خدمات شهرداری تبریز در شبکه‌ی «من‌وتو»!/ جمع‌آوری صندوق‌ صدقات سوژه‌ رسانه‌های بیگانه شد
شبکه من و تو در ادعایی مضحک علت جمع آوری صندوق صدقات تبریز را عدم اقبال مردم آن شهر به صندوق ها عنوان کرد؛ مسبب این ادعا معاونت خدمات شهرداری تبریز است که برای بیگانگان خوراک تهیه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ماجرای برش صندوق‌های صدقات را به یاد دارید، جمع‌آوری باکس‌ها با واکنش تند مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی روبرو شد و او این اقدام شهرداری تبریز را سرقت تلقی و از عدم هماهنگی‌شان انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسانه‌ها نیز در حمایت از کمیته امداد مطالبی را درج و با کلامی در این‌باره گفت‌وگو کردند، سرانجام نیز یکی از پایگاه‌های خبری محلی به سبب انتشار سخنان مدیرکل کمیته امداد با شکایت معاونت خدمات شهرداری تبریز روبرو شد.

,

حال با گذشت چندین ماه از این ماجرا، چند هفته‌ای است که تصویری از صندوق‌های صدقه در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. شایعه‌کنندگان در توضیح این تصویر نوشته‌اند: «مردم #تبریز پول به صندوق صدقات نریختند تا خرج #یمن، #سوریه و #لبنان نشود. بالاخره مجبور شدند جمع کنند.»

,

همانطور که از متن‌های منتشر شده توسط معاندان پیداست، اقدام معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز موجب سوءاستفاده بیگانگان شده و به عبارت ساده‌تر مسئولان شهری دست به اجرای طرحی زده‌اند که نه تنها موجب محدودیت جذب کمک‌های مردمی گردیده، بلکه با استقبال شبکه‌هایی همچون «من و تو» نیز روبرو شده است.

,

این ادعا درحالی از سوی شبکه های بیگانه مطرح میشود که مدیرکل کمیته امداد استان از افزایش صدقات پرداختی مردم در استان خبر می دهد. البته کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی همان موقع در گفت‌وگویی انتقادی عنوان کرده بود: شهرداری به بهانه‌ی رویداد «تبریز ۲۰۱۸» و بدون هماهنگی با کمیته امداد استان اقدام به برش و جمع‌آوری صندوق‌های این کمیته از سطح شهر کرده است.

,

وی همچنین در نوزدهم خرداد ماه سال جاری گفته بود: صدقات پرداختی مردم این استان در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد رشد داشته است، مردم نوع‌دوست آذربایجان‌‌شرقی از ابتدای سال جاری تاکنون سال جاری مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

,

گفتنی است که از عید فطر امسال جریان خاص در بین رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای این شایعه را منتشر کرد که کمک‌های مردم به کمیته امداد به کشورهای یمن، لبنان و فلسطین ارسال می‌شود.

,

پرویز فتاح نیز در این باره تصریح کرده است که حتی یک ریال از کمک‌های مردم یک شهر در شهر دیگر خرج نمی‌شود چه برسد به اینکه بخواهد در خارج از کشور هزینه شود.

,

آنچه مسلم است شبکه من و تو در ادعایی مضحک علت جمع آوری صندوق صدقات تبریز را عدم اقبال مردم آن شهر عنوان کرد؛ مسبب این ادعا معاونت خدمات شهرداری تبریز است که برای بیگانگان خوراک تهیه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه