اخبار داغ

حادثه مرگبار در جاده قائم‌شهر ـ بابل/4 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند

حادثه مرگبار در جاده قائم‌شهر ـ بابل/4 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند
انحراف خودرو سواری ساینا در در جاده قائم‌شهر ـ بابل 4 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر روز گذشته تصادفی در جاده بابل ـ قائم‌شهر رخ داد که چندین کشته و مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس‌راه مازندران درباره جزئیات این حادثه، گفت: خانواده‌ای در حاشیه جاده اتراق کرده بودند که خودروی سواری ساینا از جاده منحرف شده و به آنان برخورد کرد.

علیرضا قدمی افزود: این تصادف چهار کشته برجای گذاشت.

وی گفت: دلیل حادثه بی‌احتیاطی ناشی از عدم کنترل خودرو توسط راننده خودرو بوده است.

جزئیات حادثه

سخنگوی اورژانس 115 بابل نیز گفت: انحراف خودرو سواری ساینا در بابل 4 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

مهدی غلام‌نیاروشن اظهار کرد: طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف خودرو سواری ساینا در جاده بابل به قائم‌شهر ۱۰۰ بعد از پمپ بنزین توت فرهنگی بلافاصله‌ تکنسین‌های پایگاه هتکه‌پشت و قراخیل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه پس از انحراف خودرو سواری ساینا چهار مسافر که همگی اعضا یک خانواده بودند در شانه خاکی در حال استراحت و غذا خوردن بودند برخورد می‌کنند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل تصریح کرد: چهار مسافر که یک مرد 50 ساله و سه زن ۱۴،۱۶ و ۴۳ ساله بودند به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بودند که تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

غلام‌نیاروشن گفت: راننده خودرو که مرد ۳۰ ساله و سرنشین خودرو که زن ۳۲ ساله بودند دچار آسیب‌دیدگی ملتی تروما و هدتروما شدند که تکنسین‌های اورژانس آنها را پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
, جزئیات حادثه, جزئیات حادثه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه