اخبار داغ

روسیه:

مسکو توسعه همکاری نظامی و دفاعی با ایران را حفظ خواهد کرد

مسکو توسعه همکاری نظامی و دفاعی با ایران را حفظ خواهد کرد
معاون وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود تاکید کرد که مسکو توسعه همکاری نظامی، دفاعی و ضد تروریسم با ایران را حفظ خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری تاس، ژنرال " الکساندر فومین" معاون وزیر دفاع روسیه گفت که مسکو توسعه همکاری نظامی، دفاعی و ضد تروریسم با ایران را حفظ خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در جریان دیدار با ژنرال "قاسم تقی زاده" معاون وزیر دفاع ایران در حاشیه نمایشگاه نظامی-فنی «ارتش-2018» مسکو گفت: ما از سطح همکاری مان در زمینه نظامی و فنی-نظامی راضی هستیم. من مطمئن هستم که ما این نوع همکاری را با توجه قوانین بین المللی موجود توسعه خواهیم بخشید.

,

وی به همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم بین الملل نیز اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق، ما به صورت مشترک تلاش هایی را در زمینه مبارزه با تروریسم داریم که البته اقدامی صحیح و توجیه پذیر است. شرایط جهان بسیار شکننده بوده و مبارزه علیه تروریسم در میان اولویت ها ما برای همکاری است. ما باید همکاری خود در زمینه مبارزه با این شیطان را افزایش دهیم.

,

تقی زاده نیز در این دیدار تاکید کرد که از پیشرفت ها در زمینه همکاری دفاعی میان دو کشور خرسنده بوه و همکاری میان روسیه و ایران به صورت پویایی نه تنها در عرصه دو جانبه بلکه در عرصه منطقه ای و بین المللی توسعه یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه