اخبار داغ

مسیرهای حرکت زائران از منا به سمت جمرات

مسیرهای حرکت زائران از منا به سمت جمرات
حدود ۸۶ هزار نفر زایران کشورمان روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه باید از منا به سمت جمرات حرکت کنند و به رمی جمرات بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر؛ آدرس دقیق حرکت منا به جمرات، ابتدا از زیرگذر سمت چپ چادرهای منا به خیابان۲۳ وارد می شوند و بعد از عبور از خیابان ۲۳ ، از سمت راست به خیابان ۲۰۲ وارد می شوند و این خیابان را تا انتها طی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سپس زایران از سمت چپ انتهای خیابان وارد خیابان ۲۱۹ می شوند و بعد از طی مسافت ۹۰ متری وارد خیابان سوق العرب می شوند و به سمت راست یعنی سمت جمرات حرکت خواهند کرد.

,

طول این خیابان تا جمرات نیز نیز حدود یک کیلومتر و ۸۰۰ متر خواهد بود که زایران بعد از طی این مسافت به جمرات رسیده و رمی جمره را انجام می دهند.

,

زایران عزیز بعد از انجام عمل رمی جمره، از کنار ستون ۵۸ وارد خیابان ملک فیصل می شوند که بعد از عبور از مسجد خیف و بعد از طی مسافت ۲ کیلومتری از کنار طریق مشاط(مسیر پیاده)به پل ملک عبدالله می رسند.

,

بعد از اینکه پل ملک عبدالله را پست سرگذاشتند باید از مسیر مشاط وارد خیابان ۲۳ می شوند که بعد از عبور از تقاطع خیابان جوهره و سوق العرب از سمت راست زیرگذر مخصوص چادرهای ایران وارد منطقه چادرهای منا می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه