اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

برخی نمایندگان مجلس وکیل دولت شده‌اند/ رئیس جمهور باید پاسخگوی مشکلات باشد

برخی نمایندگان مجلس وکیل دولت شده‌اند/ رئیس جمهور باید پاسخگوی مشکلات باشد
ملکشاهی راد با انتقاد از برخی نمایندگان مجلس که وکیل دولت شده اند و از دولت دفاع می کنند، گفت: رئیس جمهور باید نسبت به دغدغه ها و مسائل جاری جامعه از قبیل ارز، طلا، مسکن، ازدواج، اشتغال و دیگر موارد پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید وظیفه اش را نسبت به نظام و خون شهدا و همچنین باورهای انقلاب اسلامی به طور تمام و کمال انجام دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, سفیرافلاک,

 وی با انتقاد از برخی نمایندگان مجلس که وکیل دولت شده اند و از دولت دفاع می کنند، گفت: پیرو مطالبات مردم طرح سوال از رئیس جمهور مطرح شده است که آقای روحانی باید نسبت به دغدغه ها و مسائل جاری جامعه از قبیل ارز، طلا، مسکن، ازدواج، اشتغال و دیگر موارد پاسخگو باشد.  

,

ملکشاهی راد همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در امر احتکار گفت: بسیج از گذشته تا به حال در بزنگاه ها وارد عرصه شده و باعث تزریق امید و روحیه انقلابی به جامعه شده است.

,

به گفته نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس، هفته های اخیر بسیج موارد متعددی از احتکار را شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داد که در نوع خود منحصر به فرد و نشان از هوشیاری این سازمان دارد.  

,

ملکشاهی راد تصریح کرد: بسیج نشان داده که براساس روحیه انقلابی، هیچ بن بستی وجود ندارد لذا همه باید پای کار باشیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه