اخبار داغ

کوهن اعتراف کرد: به دستور ترامپ خلاف کردم!

کوهن اعتراف کرد: به دستور ترامپ خلاف کردم!
وکیل سابق ترامپ اعتراف کرد با هدف تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ۲۰۱۶ و به دستور شخص رئیس جمهور، به رشوه دادن به زنانی روی آورده است که با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر؛ «مایکل کوهن» وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به جرم خود مبنی بر نقض قوانین مالی ستادهای انتخاباتی درجریان رقابت ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی اعتراف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما آنچه که این اعتراف را حائز اهمیت می‌کند اذعان کوهن به این مسئله است که وی این تخلف را به اذن یکی از نامزدهای انتخاباتی (ترامپ) و با هدف تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات انجام داده است.

,

تااین‌لحظه، کاخ سفید درخصوص اقرار کوهن سکوت اختیار کرده است.

,

گفتنی است تخلف کوهن شامل پرداخت حق‌السکوت به ۲ نفر از معشوقه‌های سابق رئیس جمهوری آمریکا می‌شود.

,

اغلب کارشناسان حقوقی می‌گویند نمی‌توان علیه رئیس‌جمهوری که طول دوره زمامداریش پایان نیافته طرح اتهام کرد اما قانون آمریکا به کنگره این کشور اجازه استیضاح و عزل رئیس‌جمهور به دلیل انجام تخلفاتی چون رشوه‌خواری، سوء‌استفاده از قدرت، تهدید، ارعاب و مواردی از این دست را می‌هد.

,

اتهاماتی که کوهن علیه ترامپ مطرح کرد، در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا که در ماه میلادی نوامبر برگزار می‌شود، به افزایش فشار سیاسی بر رئیس جمهوری آمریکا و حزب جمهوری‌خواه منجر خواهد شد تا آنجاکه می‌توان انتظار داشت دموکرات‌ها از فرصت به‌دست آمده برای احیاء ریاست خود بر مجالس نمایندگان و سنا استفاده کنند.

,

گفتنی است «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم های غیر اخلاقی، پیشتر در مصاحبه با شبکه سی بی اس از رابطه غیر اخلاقی خود با ترامپ در سال ۲۰۰۶ سخن گفت و عنوان داشت که او را تهدید کرده اند که در مورد این رابطه با کسی سخن نگوید.

,

در فایل صوتی کشف شده از دفتر کار کوهن، وی با ترامپ درباره پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال» نیز صحبت می‌کند که به اعتراف خودش با ترامپ رابطه داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه