اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

مصالح کشور نباید قربانی منافع زودگذر شود/هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم نیست

مصالح کشور نباید قربانی منافع زودگذر شود/هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم نیست
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مصالح کشور نباید قربانی منافع زودگذر شود، دولت انقلابی باید مواضع خود را صریح بیان کند و با هیچ‌کس تعارف نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک حجت‌الاسلام‌ سیدلطف‌الله حیات‌الغیب در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع) گفت: ذهنیت سازی غیبت کبری و صغری، مبارزه با جریانات منحرف، معرفی اسلام راستین و تربیت انسان‌های خداجو برای تبلیغ و حفظ دین اسلام از جمله اقدامات این امام معصوم(ع) بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

خطیب موقت جمعه خرم آباد با اشاره به آغاز هفته دولت و سالروز شهادت یاران راستین انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریورماه به دست منافقان کوردل اظهارداشت: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر اخلاص است این شهدای بزرگوار خالصانه به نظام جمهوری اسلامی خدمت کردند.

,

 

,

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان این که مسئولان رفتارهای اسلامی ائمه معصوم و شهیدان را الگو قرار دهند،خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسبی برای تمام دولت‌ها هستند مدیران باید این شهدای بزرگوار را در خدمتگزاری سرلوحه قرار دهند.

,

 

,

وی با تأکید بر سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر این که کسی که در این نظام خدمت می‌کند یک فرصتی دارد که خداوند برای خدمت به مردم به او داده است، اظهار داشت: مسئولان برای خدمت به مردم و رسیدن به کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیرند وخدمت به مردم باید به‌عنوان جلوه کارآمدی نظام اسلامی معرفی شود.

,

 

,

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: تمام دسیسه های دشمنان ایران اسلامی در این سال ها با تدابیر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری  و حضور مردم در صحنه خنثی‌ شده است.

,

 

,

وی با اشاره به این که هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: پست های مدیریتی غرامت مسئولان نیست در دولت انقلابی باید روحیه خدمت خالصانه و بی ‌ریا به مستضعفین و کار کردن برای مردم وجود داشته باشد.

,

 

,

حجت الاسلام حیات الغیب مهم‌ترین شاخصه یک دولت انقلابی را عدم اعتماد به دشمن دانست و تصریح کرد: مصالح کشور نباید قربانی منافع زودگذر شود، دولت انقلابی باید مواضع خود را صریح بیان کند و با هیچ‌کس تعارف نداشته باشد.

,

 

,

وی گفت: اگر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه با مدیریت جهادی و خدمت با نیت الهی، سرعت عمل، اعتمادبه ‌نفس، ابتکارعمل و خلاقیت به وظایف خود به‌درستی عمل کنند ایران اسلامی باوجود رهبری حکیم و فرزانه گلستان می شود.

,

 

,

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان این که دولت باید با تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد، ابراز کرد: کسانی که پست می‌گیرند باید هدفشان را حل مشکلات مردم قرار دهند در یک دولت انقلابی شایسته نیست که مدیران از منصب خود برای رسیدن به مادیات استفاده کنند.

,

 

,

جوانان ایرانی با ساخت جت جنگده، دشمنان را متحیر کرده اند

, جوانان ایرانی با ساخت جت جنگده، دشمنان را متحیر کرده اند,

حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: در شرایطی که دشمن با وضع تحریم ها قصد دارد تا از پیشرفت کشور جلوگیری کند و مانع ایجاد نماید اما جوانان غیرتمند ایرانی با تکیه بر ظرفیت های داخلی جتی را به پرواز درآورند که دشمن را حیرت زده کرده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: جوانان ایرانی در هر شرایطی ثابت کرده اند که می توانند و باعث افتخار و سربلندی ایران می شوند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت افزود: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده و باید در این ایام دستاوردها را بیان کرد و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور انتظار داریم تا کابینه دولت قوی شود و از این مرحله عبور کنیم و مشکلات برطرف شود.

,

 

,

به گفته وی مدیران باید با داشتن ایمان و رحیه جهادی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند و با شجاعت در این مسیر حرکت کنند و همه تلاش خور را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در این شرایط باید قوه قشائیهف مجلس  و دولت برای بهبود شرایط اقتصادی و رفع موانع و مشکلات اقداماتی ساسای و چشمگیر انجام دهند.

,

 

,

وی در بخش دیگری حضور مدیران در نماز نماز جمعه را ضعیف دانست و گفت: مدیران باید با حضور خود در نماز جمعه در جهت حل مشکلات مردم اقدام کنند و مدیران توجه کنند که شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند و همین صندلی که امروز مدیران بر آن تکیه زده اند حاصل خون شهداست.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به زلزله های بروجرد بیان کرد: اگر زلزله ها متوالی و پیوسته  رخ دهد خواندن یک نماز آیات برای همه کافی است اما اگر زلزله با فاصله زمانی رخ دهد واجب است که برای هر زلزله یک نماز خوانده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه