اخبار داغ

گزارشگر صداوسیما بازداشت شد

گزارشگر صداوسیما بازداشت شد
یکی از گزارشگران صداوسیما که برای پوشش خبری و تصویری هجدهمین دوره بازیهای آسیایی راهی اندونزی شده است به دلیل استفاده غیرقانونی از کارت فرد دیگری از سوی پلیس بازداشت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری مهر، تصاویری که از شبکه های مختلف تلویزیون در مورد بازیهای آسیایی پخش می شود هر بیننده‌ای را به فکر فرو می‌برد که چرا کیفیت ارتباط‌ها نسبت به گذشته متفاوت شده و گزارشگران با بدترین شکل ممکن با ورزشکاران و اهالی ورزش گفتگو می کنند. ضمن اینکه استودیویی هم که برای این ارتباط ها در نظر گرفته شده است بسیار کوچک و با ساده ترین شکل ممکن آماده شده و سه شبکه از آن استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ماجرا از این قرار است که سازمان صداوسیما با وجود تلاشی که انجام داده نتوانسته «حق پخش» این بازیها را از شبکه بین اسپورت خریداری کند و به ناچار برای اینکه بتواند تصاویر این رویداد بزرگ را پخش کند از روش های غیرحرفه ای و البته غیرقانونی مختلف بهره برده است. 
,
 
,
این البته تنها مشکل صداسیما نیست چرا که به واسطه نخریدن این حق پخش، گزارشگران اعزامی نیز آی دی کارت ویژه مسابقات را ندارند و ناچارند برای ورود به سالن مسابقات از روش هایی استفاده کنند که نه حرفه ای است و نه در شان گزارشگران و خبرنگارانی است که به این مسابقات  اعزام شده اند. آنها به دلیل این محدودیت ناچارند تصاویر را به صورت پنهانی و قاچاقی تهیه و ارسال کنند.
,
 
,
بعد از چند بار تذکر مسئولان برگزاری به گزارشگران ایرانی بالاخره امروز جمعه یکی از گزارشگران باسابقه صداوسیما به همین دلایل از سوی پلیس بازداشت شد.  ماجرای دستگیری خبرنگار ایرانی به اتفاقات دو روز پیش برمی‌گردد که وی در سالن رقابت‌های کبدی توسط والنتیرها تذکر گرفته بود و حتی تهدید به معرفی به اداره مهاجرت شده بود اما ادامه اقدام غیرقانونی وی در نهایت به دستگیری‌اش منجر شد.
,
 
,
این خبرنگار که به نمایندگی از صدا و سیما در محل برگزاری بازی‌های آسیایی حاضر شده است، دو روز پیش با آی‌دی کارتی غیر از آی‌دی کارت ویژه خبرنگاران، اما به اسم خبرنگار وارد بخش رسانه ای سالن مسابقات کبدی شده بود. این موضوع از نگاه مسئولان برگزارکننده پنهان نماند و واکنش شدید آنها را به همراه داشت.
,
 
,
برگزارکنندگان بازی‌ها وقتی به این اقدام غیرقانونی خبرنگار ایرانی پی بردند، وی را از سالن بیرون کرده و حتی تهدید کردند که او را دیپورت و به اداره مهاجرت اندونزی معرفی می‌کنند. با این حال اقدامات این خبرنگار ادامه پیدا کرد.
,
 
,
وی صبح امروز نیز در سالن مسابقات کبدی حاضر شد اما این‌بار نتوانست از دست پلیس‌های اندونزی به دلیل اقدام غیرقانونی‌اش در امان بماند. پلیس اندونزی این گزارشگر ایرانی را بازداشت کرده تا وی را به دلیل اقدام غیرقانونی‌اش مورد بازجویی قرار دهد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه