اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای استان:

قصه پرغصه بی سر و سامانی فضای مجازی/هم افزایی بسیج و صداوسیما در جهت تعالی فضای مجازی استان

قصه پرغصه بی سر و سامانی فضای مجازی/هم افزایی بسیج و صداوسیما در جهت تعالی فضای مجازی استان
افشارنیا گفت: از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ پشتیبانی مالی فضا ایجا کرده ایم که از هر تولید فضای مجازی حمایت کنیم و هر تولید فضای مجازی و بدون محدودیت حاضربه خریداری آن هستیم. هم برای تولید محتوا و هم برای انتشار آن در فضای مجازی هزینه می کنیم، این ظرفیت وجود دارد و این هم افزایی وجود دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، یوسف افشارنیا در نشستی که با حضور فعالان فضای مجازی استان برگزار شد، گفت: سپاه فتح همواره یکی از مجموعه های فعال استان در حوزه فضای مجازی است که در همین رابطه سال گذشته دو جلسه در رابطه با فضای مجازی تشکیل شد و صدا و سیما نیز در این جلسات حضور داشت و مسائل مختلفی که مطرح شد و اعلام آمادگی که ما داشتیم و همچنین مجموعه منادیان بصیرت داشتند و قرار شد با هم افزایی در این فضا ورود پیدا کنیم که جای بسیار خوشبختی و خوشحالی است که گام به گام به منویات مقام معظم رهبری در این عرصه نزدیک شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، یوسف افشارنیا در نشستی که با حضور فعالان فضای مجازی استان برگزار شد، گفت: سپاه فتح همواره یکی از مجموعه های فعال استان در حوزه فضای مجازی است که در همین رابطه سال گذشته دو جلسه در رابطه با فضای مجازی تشکیل شد و صدا و سیما نیز در این جلسات حضور داشت و مسائل مختلفی که مطرح شد و اعلام آمادگی که ما داشتیم و همچنین مجموعه منادیان بصیرت داشتند و قرار شد با هم افزایی در این فضا ورود پیدا کنیم که جای بسیار خوشبختی و خوشحالی است که گام به گام به منویات مقام معظم رهبری در این عرصه نزدیک شویم., .,

 

,

مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در یک سال گذشته قصه پرغصه بی سر و سامانی فضای مجازی در دو حوزه مشخصا مطرح بود و فضای مجازی کاملا بدون هیچ ضوابط و مقررات و به صورت یک طرفه در دست معاندین و دشمنان انقلاب قرار دارد و استفاده می شود و از طرف دیگر نبودن ساز و کار و همچنین فعالان فضای مجازی با آرمان های انقلابی و ارزشی بود.

, .,

 

,

وی در ادامه تاکید کرد: در دو ماه گذشته چند شرکت بزرگ در حوزه فناوری مجوزهای لازم در این زمینه را گرفتند و اولین اقدامات خود را در تلویزیون های اینترنتی شروع کردند و البته آن اختلاف نظر ها نیز تا حدودی وجود دارد اما این را از این موضع عرض کردم که به برکت حضور ارزشمند نیروهای دلسوز و انقلابی که تحت اشراف مجموعه های بسیج و جاهای دیگر فعالیت می کند و بخش لشکریان قدرتمند فضای مجازی در حال شکل گیری است و قدرت گرفتن است. ضوابط و مقررات آن درحال تنظیم شدن است و سردرگمی که در آن حاکم بود را از آن خارج می شویم.

, .,

 

,

افشارنیا اظهارکرد: این درست است که فضای مجازی همه تار و پود جامعه را فرا گرفته است و فضای کیفی را در دست دارد اما میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که چنانچه فضای مجازی یک حاکمیتی را اِعمال می کند اما لزوما فضای مجازی تاثیرگذاری خود را مانند قبل ندارد. به طور مثال در همین دو هفته گذشته چندین فراخوان در شهرهای مختلف کشور در مراکز استان ها انجام شد و چقدر فعالیت کردند، اما آیا آن فراخوان ها و فعالیت های آنان نیز موفق بود؟ آیا استقبال شد؟

,

 

,

مدیرکل صداو سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: این بسیار نکته ارزشمندی است چون با روح انقلابی و با قصد قربت و  تحقق نیت رهبری در این حوزه همراه است و تعهد دلسوزی و پشتکار و روحیه انقلابی پشت سر آن است، با این حضور این سد در حال شکستن است.

,

 

,

 

,

افشارنیار اظهارکرد: یکی از مشکلاتی که ما در سطح نخبگان و مسئولین داریم این است که هنوز متاسفانه خیلی از مسئولین که با این پدیده مواجه هستند در شرایط ارزی، گرانی، سکه و غیره مواجه هستند و یا اداراتی مانند صمت( صنعت، معدن و تجارت)، سازمان تعزیرات حکومتی  و غیره درگیر هستند و یا در حوزه های اجتماعی مانند بحران آب آیا مسئولین وزارت نیرو یا متولیانی که قرار است در حوزه آب با فعالیت فرهنگی بحران آب را پشت سر بگذارند آیا لزومآ آشنا به فضای مجازی هستند؟ آیا در فضای مجازی حضور دارند؟ آیا می توانند در این عرصه فعالیت کنند؟ واقعیت این است که خیر نمیتوانند.

, .,

 

,

وی در ادامه افزود:  بیشترین مخاطب هایی که مربوط به رهبران جهان در تلگرام وجود داشت مربوط به پیج مجازی مقام معظم رهبری بود حتی بیشترین بازدید ها و مخاطب ها را نیز در اینستاگرام دارند. و واقعا این فضا را درک کردند و حضور پیدا کردند.

, .,

 

,

مدیرکل صدا و سیمای استان در ادامه گفت: با رویکردی که صدا و سیما داشته است تلاش کرده ایم در تولید محتوا در حوزه فضای مجازی به سمت جذب حقوق بگیر و استخدامی و موظفی نرویم، همین سیاستی که بسیج دارد ظرفیت های کسانی که فعال و مطرح هستند را جذب کند.

,

 

,

افشارنیا تاکید کرد: ما از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ پشتیبانی مالی فضا ایجا کرده ایم که از هر تولید فضای مجازی حمایت کنیم و هر تولید فضای مجازی و بدون محدودیت حاضربه خریداری آن هستیم. هم برای تولید محتوا و هم برای انتشار آن در فضای مجازی هزینه می کنیم، این ظرفیت وجود دارد و این هم افزایی وجود دارد.

, .,

 

,

وی در ادامه گفت: تشکر می کنم از این وحدتی که بین نیروهای انقلابی شکل گرفته است در حوزه فضای مجازی شاید اگر هر کدام از ما مسیر یکطرفه را می رفتیم موفق بودیم اما اگر حمایت های بسیج را نداشتیم قطعا مخالفت های سیاسی و دیگر مخالفت ها نمی گذاشت ما موفق شویم.

,

 

,

افشار نیا تاکیدکرد: امیدوارم که با اینگونه فعالیت ها و هشتک گذاری ها بتوانیم در بحث هایی مانند نذر آب، خاموشی ها، صرفه جویی در مصرف برق و گاز و خیلی از مشکلاتی که باید به صورت فرهنگی حل شود. در این جمع وارد شویم و تاثیرگذاری آن را ببینیم و بتوانیم در حوزه آسیب های اجتماعی وارد شویم و پدیده هایی که با آن ازجمله درگیری های دسته جمعی و دیگر موضوعات سطح جامعه و غیره می توانیم بگوییم این تاثیرگذاری را داریم و این حضور را با همکاری موسسه منادیان بصیرت و فضای مجازی سپاه فتح استان در موضوعات مختلف بسط دهیم.

,

 

,

گفتنی است اولین دورهمی فعالان فضای مجازی استان با همکاری صدا و سیمای استان و مرکز سایبری بسیج استان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه