اخبار داغ

عوام فریبی به شکل کلنگ زنی با حضور وزیر کار سابق کشور در اردبیل/ زمینی که سازمان تامین اجتماعی در آن تملک نداشت کلنگ زنی شد

عوام فریبی به شکل کلنگ زنی با حضور وزیر کار سابق کشور در اردبیل/ زمینی که سازمان تامین اجتماعی در آن تملک نداشت کلنگ زنی شد
تیرماه سال 97 در هفته تامین اجتماعی بود که خبر کلنگ زنی و شروع عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان محروم گرمی، بیمه شدگان این شهرستان را مشعوف کرد، غافل از اینکه هیچ مقدمه ای برای ایجاد این پروژه انجام نگرفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، تیرماه سال 97 در هفته تامین اجتماعی بود که خبر کلنگ زنی و شروع عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان محروم گرمی، بیمه شدگان این شهرستان را مشعوف کرد، غافل از اینکه هیچ مقدمه ای برای ایجاد این پروژه انجام نگرفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

زمین مذکوری که برای احداث یک درمانگاه خیالی با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی سابق کلنگ زنی شد سازمان درمان تامین اجتماعی استان اردبیل هیچ تملکی در آن نداشت و صاحب امتیاز آن زمین که برای اداره راه ترابری بود خبر از کلنگ زنی و احداث این درمانگاه نداشت.

,

حال که این زمین مذکور اصلأ در تملک سازمان درمان تامین اجتماعی استان نبود و هیچ اقدامی نیز برای أخذ مجوزات فنی و قانونی (نظیر پروانه شهرداری و طراحی فاز فنی پروژه ) صورت نگرفته بود، جال اینجا است کلنگ زننده نیز از کرسی وزارتی بود که چندی پیش کرسی خود را تحویل داد و رفت.

,

بایستی منتظر ماند و دید آیا وعده احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی به فراموشی سپرده خواهد شد یا اقدامی عملی صورت خواهد گرفت.

,

در صورت عدم تحقق این وعده چه کسی پاسخگوی دلسردی مردم و بدبینی آنها نسبت به مسئولان و درنهایت به نظام خواهد بود.

,

کلنگ زنی شروع احداث درمانگاه تامین اجتماعی در نمین

, کلنگ زنی شروع احداث درمانگاه تامین اجتماعی در نمین , کلنگ زنی شروع احداث درمانگاه تامین اجتماعی در نمین ,

در اردیبهشت ماه سال جاری بود که با سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی دکتر نوربخش و با حضور نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی کلنگ شروع احداث درمانگاه نمین به زمین زده شد.

,

پس از گذشت سه ماه هیچ اقدامی در زمین مذکور صورت نگرفته است، و این امر با اعتراض یکی از نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین مهندس کریمی در تیرماه سال جاری مواجه شد اما شنیده ها حکایت از آن دارد که پس از اتمام مراسم کلنگ زنی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به زمین کلنگ زنی شده توسط مدیریت استان اعتراض و با احداث درمانگاه در زمین مذکور مخالفت نموده بود.

,

مدیریت استان که مکلف به انتخاب زمین مناسب بعد از این مراسم کلنگ زنی شده بود لذا طبق خبری که به دست ما رسید، در سی ام تیرماه سال 97 دو ماه بعد از کلنگ زنی در کانال خبری مدیریت درمان تامین اجتماعی مطلبی درج شد که مدیر تامین اجتماعی با چراغ قوه ای در تاریکی به دنبال زمین دیگری برای درمانگاه می گردند یعنی یک کلنگ و یک ضربه ای دیگر برزمین و یک عوام فریبی دیگری برای مردم استان اردبیل.

,

خدا می داند چه زمانی شروع عملیات احداث درمانگاه نمین پس از یافتن زمین مناسب کلید خواهد خورد، یعنی طبق توضیحات فوق الذکر هر دو پروژه منتشر شده در فضای خبری استان با آب و تاب فراوان، جنبه فریب افکار عمومی و در عمل، خبری از شروع واقعی عملیات نیست.

,

نمی داینم چرا دولت و مسئولان ارشد استانی و نمایندگان همین مردمی که دچار عوام فریبی برخی مدیران استانی قرار گرفته است عکس العملی از خود برای مقابله با چنین عوام فریبی ها نمی کنند. 

,

تخریب نماز خانه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل یکی دیگر از شاهکارهای این مدیر بود

, تخریب نماز خانه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل یکی دیگر از شاهکارهای این مدیر بود, تخریب نماز خانه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل یکی دیگر از شاهکارهای این مدیر بود,

در اقدامی واقعأ عجیب و تأمل برانگیز، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اقدام به تخریب نماز خانه اداره جهت ایجاد سالن ویدوئوکنفرانس و انتقال نمازخانه به پارکینگ اداره با هدف هزینه ای معادل دویست میلیون تومان نموده است.

,

این موضوع نه تنها اسباب از رونق افتادن نماز جماعت در اداره را فراهم نموده است، با اعتراض همکاران به ویژه خواهران مواجه شده است، که به راحتی نمی توانند برای ادامه فریضه نماز در پارکینگ حضور بهم رسانند، بلکه در شرایط کنونی بحران مالی برخی ادارات و نهادها سازمان درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اصراف و به هدر دادن منابعی که شنیده ها حکایت از توافق برای تحویل ساختمان ستاد مدیریت درمان استان به شعبه یک تامین اجتماعی را دارد.

,

درصورت این اقدام سالن ویدئو کنفرانس که عمومأ  برای ارتباط اداره کل و سازمان های مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد، برای شعبه یک بیمه کاربری نخواهد داشت ویعنی دویست میلیون تومان ار بیت المال کشور که حق همین مردم است هوا و محل عبادت خیل زیادی از نمازگزان این اداره و ارباب رجوع هم به کلی از بین رفته است.

,

لازم به ذکر است ساختمان جدید الاحداث مشترک مدیریت درمان و شعبه یک در دهه فجر 95 افتتاح و برای ادای فریضه نماز نزدیک به 150 نفر کارمند ادارات مذکور که نمازخانه مناسبی همراه با وضوخانه و سرویس بهداشتی در نظرگرفته بودکه با تدبیر! این پدیده مدیریتی استان با صرف  هزینه هنگفت به محل نامناسبی انتقال داده شد.

,

منتظر گزارش بعدی ما در رابطه با این موضوع باشید مسئولان و نمایندگان مردم استان پاسخ می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه