اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

هرگونه تحرک اشرار در مرزهای کشور را در نطفه خفه خواهیم کرد

هرگونه تحرک اشرار در مرزهای کشور را در نطفه خفه خواهیم کرد
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش های مرزبانان گفت: هرگونه تحرک اشرار در مرزهای کشور را در نطفه خفه خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز حسین اشتری امروز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان های انتظامی و تخصصی پلیس که در محل ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای مردمانی دلاور، ولایتمدار، مومن و مجاهد است مردمانی که از شروع دفاع مقدس تا خاتمه آن در حال دفاع بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: از جمله استانهایی که دردفاع مقدس بیشترین نقش را ایفا کردند وهمچنین بیشترین درگیری را با گروهکهای ضد انقلاب داشتند این استان پهناور بود.

,

وی تصریح کرد: قبل از جنگ تحمیلی نیز به جهت حضور گروههای ضد انقلاب در برخی از شهرهای مرزی از جمله کرمانشاه با آنها درگیر شدند و توطئه های ضد انقلاب و گروهکهای وابسته به استکبار جهانی را خنثی کردند.

,

اشتری یادآور شد: سابقه دفاع در شهرهایی مثل پاوه را فراموش نخواهیم کرد که مردمان آن دیار چه ایثارگری هایی کردند و اجازه ندادند شهر شهید پرور پاوه سقوط کند و با فرمان تاریخی امام(ره) روحی در کالبد رزمندگان و مردم دمیده شد و با قدرت دست ضد انقلاب را از پاوه قطع کردند.

,

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شهرهای مرزی استان هم با نیروهای بعثی عراق درگیر بودند و هم آماج بمبهای مزدوران استکبار بودند و شاید به جرات می توان گفت روزی را در این استان نداشتیم که آثاری از دفاع مقدس در آن به جای نمانده باشد.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم شجاع این خطه هم با دشمنان خارجی به مقابله برخاستند و هم دست دشمنان داخلی را کوتاه کردند و شهرهای نفت شهر، سومار، قصرشیرین، سرپل، ارتفاعات بازی دراز و دیگر مناطق عملیاتی شاهد این ادعا هستند.

,

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان در عملیات مرصاد گفت: در این عملیات هوشیاری و بیداری رزمندگان و مردم نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و افتخارات بزرگی برای رزمندگان بر جای ماند.

,

اشتری با اشاره به امنیت بالای کشور بیان داشت: امنیتی را که امروز در کشور شاهد آن هستیم مدیون امام(ره)، شهدای عزیز، رزمندگان و مردم غیور کشور هستیم که با هدایتهای امام و احساس تعلقی که مردم به کشور دارند به مقابله با دشمنان برخاستند و امنیت پایداری در استان و کشور رقم زدند.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: دشمن برنامه های متعددی را برای نا امن کردن کشور ایران پایه گذاری کرد، هدف دشمن از اتفاقاتی که طی سالهای اخیر در کشورهای همسایه رقم زد نا امن کردن منطقه و به خصوص ایران بود.

,

وی گفت: جنایاتی را که دشمنان در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان انجام دادند و به نام دین علیه دین دست به این اقدامات هولناک زدند برای نا امن کردن ایران بود اما به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار(ع) و حضور رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت همه توطئه های دشمنان خنثی شده است.

,

وی همچنین یادآور شد: مدافعان حرم با حضور در این مناطق باعت ثبات منطقه و شکست دشمنان اسلام شدند.

,

اشتری اشاره ای به تلاشهای شبانه روزی مرزبانان جمهوری اسلامی کرد و افزود: امروز این نیروها با اقتدار و هوشیارانه در اقصی نقاط کشور از مرزها حفاظت و حراست می کنند و اگر تحرکاتی از سوی گروههای اشرار در مرزها باشد آنرا در نطفه خفه خواهند کرد.

,

وی به تعبیر پر محتوای مقام معظم رهبری در وصف نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: همانطور که رهبر عظیم الشان می فر مایند اینان مجاهدان فی سبیل الله هستند که با روحیه جهادی و ایمان راسخ فعالیت می کنند و نتیجه این از خودگذشتگی ها اعتماد مردم را رقم زده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به تلاش جهت حرفه ای شدن نیروهای انتظامی اشاره کرد و افزود: در این راستا با برگزاری دوره ها و آموزش های متعدد و راه اندازی قرارگاه تربیت و آموزش جهادی توانسته ایم به سمت حرفه ای شدن پیش برویم و نسبت به سال گذشته ارتقاء چشمگیر داشته باشیم.

,

سردار اشتری یادآور شد: امروز تجهیزاتی که در اختیار نیروی انتظامی است بسیار قوی است و کمبودها را نیز از مسئولان ذیربط مطالبه خواهیم کرد.

,

وی به پیشرفت های چشمگیر و وضعیت امنیتی استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: طبق جمع بندی نظارت ستادی استان کرمانشاه در اکثر شاخص ها رشد چشمگیری داشته است و توانستند موفقیت های خوبی را کسب کنند و باید جهت کاهش برخی آسیب های اجتماعی تلاشها دوچندان شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به بازدید روز گذشته از پاسگاههای مرزی نیز اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه نیروهای مرزبانی از آمادگی و روحیه جهادی خوبی برخوردار بودند و طبق آماری که توسط جانشین مرزبانی استان ارائه شد تجهیزات و امکانات و پشتیبانی ها نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

,

اشتری اظهار داشت: در داستای بهبود وضعیت معیشتی خانواده نیروی انتظامی اقدامات شایسته ای صورت گرفته است که از جمله آنها می توان به پرداخت مطالبات ۲ سال گذشته و تلاش در راستای نهضت خانه سازی اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه