اخبار داغ

فرآیند انتخاب شهردار کرمانشاه از نگاه سخنگوی شورا؛

گزینه‌هایی که نه شرایط شهردار شدن را دارند و نه تمایلی!

گزینه‌هایی که نه شرایط شهردار شدن را دارند و نه تمایلی!
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه می‌گوید از بین گزینه‌های مطرح شده برای تصدی شهرداری برخی‌ها شرایط این امر و برخی‌ها تمایلی به این موضوع ندارند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد کمتر از 40 روز دیگر به پایان مهلت قانونی برای انتخاب شهردار کرمانشاه باقیمانده است؛ با وجود تاکید برخی خواص و مسئولان برای انتخاب سریعتر شهردار، عده‌ای دیگر اما می‌خواهند این روال قانونی با حداکثر دقت طی شود تا بهترین انتخاب ممکن صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

اما این بهترین انتخاب ممکن بسترهایی را می‌طلبد که به نظر چندان مهیا نیست؛ از فشارهای وارده بر شورایی‌ها برای انتخاب سریعتر شهردار تا گزینه‌های مطرح شده‌ای که برخی‌ها حتی روحشان هم خبر ندارد و بعد از طرح موضوع حتی با آن هم مخالفت می‌کنند.

,

در این مدتی که از زمان قانونی سپری شده اعضای شورای شهر عملکرد چندان مثبتی در این زمینه نداشته‌اند و کار خاصی هم انجام نشده است و واقعا جای سوال دارد که در مدت زمان باقیمانده چطور می‌خواهند چندین گزینه را بسنجند تا به بهترین گزینه برسند.

,

سیدحجت‌الله موسوی‌اجاق در گفتگو با خبرنگار مرصاد در مورد آخرین وضعیت انتخاب شهردار کرمانشاه اظهار داشت: بر طبق قانون شورای شهر مکلف است ظرف مدت سه ماه نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند و در غیر این صورت شورا منحل می‌شود.

,

وی افزود: در زمانی که از مدت قانونی مذکور گذشته است علاوه بر امور عادی شورا و بررسی نامه‌های وارده موضوع انتخاب شهردار هم پیگیری شده است.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: تا پایان این ماه و قبل از موعد مقرر برای انتخاب شهردار به نتیجه خواهیم رسید.

,

موسوی‌اجاق با اشاره به فعالیت‌های سرپرست شهرداری در این مدت گفت: سرپرست تمام اختیارات شهردار را دارد و کار خاصی هم نیست که حتما شهردار باید آنرا انجام دهد؛ اجرای بودجه سال 97 کاری است که سرپرست هم در این برهه می‌تواند آنرا اجرا کند.

,

وی ادامه داد: سرپرست فعلی حتی بهتر از شهردار قبلی در بحث پرداخت‌های عمومی پیمانکاران و حقوق پرسنل، کارمندان، روزمردها و... عمل کرده است.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری نیز تصریح کرد: این گزینه‌های مطرح شده تمام گزینه‌های موجود نیست.

,

موسوی‌اجاق بیان داشت: برخی از افراد معرفی شده تمایلی برای شهردار شدن ندارند و بدون هماهنگی با آنها مطرح می‌شوند؛ برخی‌ها هم شرایط شهردار شدن را ندارد.

,

وی ادامه داد: برخی از اعضا از پنج نفری که خودشان مطرح می‌کنند به چهار نفرشان رای نمی‌دهند.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: از بین افرادی که شرایط شهردار شدن را داشته و مایل باشند پس از صحبت و بحث و اخذ برنامه‌های کلی و جمع‌بندی در نهایت بهترین فرد را انتخاب خواهیم کرد.

,

موسوی‌اجاق در پایان اظهار داشت: در جلسه‌ای که با استاندار کرمانشاه داشتیم نیز تاکید کردیم که نه دقت را فدای سرعت و نه سرعت را فدای دقت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه