اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد:

مسئولان کار کنند و نگذارند مردم زبان گلایه باز کنند

مسئولان کار کنند و نگذارند مردم زبان گلایه باز کنند
امام جمعه اسدآباد با گوشزدی به مدیران این شهرستان در زمینه اخلاق و رفتار صحیح مدیریت اسلامی، گفت: مسئولان باید کار کنند، قبل از آنکه مردم سخن گلایه بر زبان جاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در دومین روز از هفته دولت در جمع مسئولان دولتی شهرستان اسدآباد با تأکید بر الگوگیری مدیران از رفتار و منش شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: مسئولان مقابل چشمان بینای مردم قراردارند و باید با نگکاه به راه و رسم شهیدان دولت کار و تلاش خود را پی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه پرچمدار حکومت اسلامی ولایت است و در این برهه از زمان همه وظیفه سنگینی در برابر پیشیبانی ولایت دارند، گفت: بعداز 40 سال از عمر انقلاب تمام دشمنان دست به دست هم دادند که بگویند نظام اسلامی و دولت ناکارآمد است و نباید با کم کاری‌ها و کوتاهی ها این بهاانه را دست دشمن داد.

,

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امروز به اندازه پر کاهی خدمت به مردم هم دشمن را به عقب می راند و مردم را دلگرم به نظام میکند، گفت: اگر غیر از شفاف سازی و جهادی عمل کردن و انقلابی بودن در کار مدیر اداره ای باشد، خیانت به نظام کرده است.

,

وی با بیان اینکه امروز مدیران دولتی باید ببینند که هم و غم مردم چیست و همان را جبران کنند، افزود: قبل از آنکه مردم سخن ا ز مشکلی را به زبان بیاورند آن را پیگیری و حل کنید.

,

حسینی مجد احساس مسئولیت و غیرتمندی در مقابل القاء ناکارمدی نظم را یک ضرورت و اولویت دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که مسئولان شهرستان اسدآباد در بین مردم حضور فعالی ندارند و نمونه آن عدم حضورشان در نماز عیدقربان بود.

,

وی اخلاق و رفتار منش صحیحی و درست اسلامی را به مدیران اسدآباد گوشزد کرد.

,

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه امروز مستخدمین دولت باید با مرور زندگانی شهیدان باهنر و رجایی آنان را به عنوان یک دولتمرد دلسوز، کوشا و توانمند الگوی خود قرار دهند.

,

کریم حمیدوند با بیان اینکه یکی از موارد که می‌توان از شهید رجایی الگو گرفت، ساده ریستی و مدیریت اسلامی است، گفت: اگر از اینگونه زندگی ساده زیستی و مدیریت اسلامی فاصله بگیریم، از انقلاب دور شده ایم.

,

وی تأکید کرد: امسال در هفته دولت 92 پروژه کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که از این تعداد 72 مورد به بهره‌برداری و 20 مورد کلنگ زنی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه