اخبار داغ

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور:

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه به عنوان راهور توسعه است

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه به عنوان راهور توسعه است
معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان راهور توسعه هر استان ماموریت پیشبرد توسعه را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد زهرا اربابی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات رئیس پیشین سازمان و برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: طی این چهار سال خدمت، ایشان سعی کرده با استفاده از ظرفیت ها در جهت پیشبرد و توسعه استان قدم بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: امیدوارم رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه بتواند گام های موثر را برای توسعه استان کرمانشاه استمرار ببخشد و با توجه به ظرفیت هایی که استان دارد بتواند حلال مشکلات باشد.

,

وی اظهار داشت: با تلاش می توان ظرفیت های بالفعل را به بالقوه تبدیل کرد و مشکلات بیکاری و باقیمانده از زمانهای گذشته را برطرف کرد.

,

اربابی بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان راهور توسعه هر استان ماموریت پیشبرد توسعه را دارد و در این راه باید از تمام نیروهای انسانی و ظرفیت های کارشناسی بهره ببرد.

,

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید با ایجاد تعامل بین دستگاههای مختلف می توان مسیر توسعه را هموار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه