اخبار داغ

تاریخ قطعی اعلام شد؛

اهدای جوایز ۲۰۲۰ انجمن کارگردانان آمریکا دو هفته پیش از اسکار

اهدای جوایز ۲۰۲۰ انجمن کارگردانان آمریکا دو هفته پیش از اسکار
انجمن کارگردانان آمریکا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ برگزاری هفتاد و دومین دوره مراسم اهدای جوایز خود تعیین کرد که حدود دو هفته پیش از مراسم اسکار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، انجمن کارگردانان آمریکا خبر زمان برگزاری هفتاد و دومین دوره مراسم اهدای جوایز خود را روز سه شنبه ۲۸ آگوست یک روز پس از آن اعلام کرد که انجمن بازیگران آمریکا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ برگزاری ۲۶مین دوره جشن سالانه خود و انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا روز ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ را به عنوان تاریخ ۳۱مین دوره مراسم خود تعیین کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آکادمی‌علوم و هنرهای سینمایی نیز به تازگی اعلام کرده بود که مراسم اسکار در سال ۲۰۲۰ دو هفته زودتر در تاریخ ۹ فوریه برگزار می‌شود و البته این تغییرات قوانین که ایجاد بخش جنجالی فیلم منتخب مردم و محدود کردن پخش تلویزیونی به مدت سه ساعت قسمتی از آن‌ها هستند. در واکنش به کاهش میزان اعتبار مراسم و نگرانی بابت تماشاگرانی که از تعداد رو به رشد جوایز تلویزیونی خسته شده‌اند اعمال می‌شود. این موضوع در نتیجه منجر به آن شده که اتحادیه‌های‌ هالیوود دوره زمانی فصل جوایز سال ۲۰۲۰ را کوتاه تر کنند.

,

انجمن کارگردانان آمریکا مکان برگزاری مراسم سال ۲۰۲۰ را اعلام نکرد. هفتاد و یکمین دوره جوایز انجمن کارگردانان آمریکا ۲ فوریه ۲۰۱۹ در سالن ری دالبی درهالیوود برگزار می‌شود.

,

در آخرین دوره جوایز انجمن کارگردانان آمریکا، گی یرمو دل تورو جایزه بهترین دستاورد کارگردانی را برای فیلم «شکل آب» بدست آورد که در ادامه توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اسکار را نیز از دیگر رقبا برباید.

,

جایزه انجمن کارگردانان آمریکا یکی از مهم ترین و برترین شاخص‌ها از نظراسکار است.

,

این جایزه از سال ۱۹۴۸ تا کنون تنها در ۷ مورد با اسکار مغایرت داشته است. آخرین تفاوت این دو به سال ۲۰۱۳ و جایزه بهترین کارگردانی بن افلک برای فیلم «آرگو» در انجمن کارگردانان آمریکا بر می‌گردد که در جوایز اسکار حتی نتوانست نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی شود.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه