اخبار داغ

دادستان کهنوج خبر داد؛

بازداشت ۶سرکرده باندهای کلان وبین المللی مواد مخدر در جنوب کرمان/کشف بالغ بر ۶ونیم تن تریاک و ۹۶کیلوگرم هروئین

بازداشت ۶سرکرده باندهای کلان وبین المللی مواد مخدر در جنوب کرمان/کشف بالغ بر ۶ونیم تن تریاک و ۹۶کیلوگرم هروئین
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۶سرکرده اصلی باندهای بین المللی و کلان قاچاق مواد مخدر به همراه ۵۵قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مجید سیمی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶سرکرده اصلی باندهای بین المللی و کلان قاچاق مواد مخدر به همراه ۵۵قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مجید سیمی اظهار داشت: طی ۵ماهه  گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان و ماموران پلیس طی چندین عملیات مختلف که عمدتا به صورت مسلحانه صورت پذیرفته است موفق به کشف بالغ بر ۶تن و ۵۰۰کیلوگرم تریاک و همچنین ۹۶کیلوگرم هروئین شده اند.

,

این مقام قضائی اعلام کرد:در این رابطه ۱۵قبضه سلاح جنگی کلاشینکف،یک قبضه کلت کمری،۲قبضه سلاح شکاری به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله ۶۸ دستگاه خودروی سواری،وانت و کامیون از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

,

سیمی به موضوع مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و افزود:در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر ۵۸توزیع کننده فعال موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج بیان کرد:با دستور دادستانی ۵۰مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب گردیده است.

,
,

این مقام قضائی همچنین از بازداشت یک تولید کننده مواد مخدر صنعتی شیشه نیز در این شهرستان خبر داد و گفت:از متهم بالغ بر یک کیلوگرم شیشه کشف و کارگاه تولید مواد مخدر نیز پلمب گردیده است.

,

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج با بیان اینکه عمدتا قاچاقچیان باندهای موادمخدر قصد انتقال محموله های کلان را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر نقاط کشور را دارند، خاطرنشان ساخت: کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است و مردم و مسئولان جنوب استان کرمان هزینه بسیار سنگینی را در راه مبارزه با مواد مخدر پرداخت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه