اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

صدای سوت داوران دهه فجر در ورزشگاه تربت حیدریه شنیده می شود

صدای سوت داوران دهه فجر در ورزشگاه تربت حیدریه شنیده می شود
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری تربت حیدریه چنانچه در هفته تربیت بدنی امسال به بهره برداری نرسد، به طور قطع در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، کوروش صبوریان صبح امروز در حاشیه بازدید از این پروژه نیمه تمام که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اکنون 5 ورزشگاه 5 هزار نفری در سطح استان داریم که بجز تربت حیدریه در شهرهای قوچان، تربت جام، سبزوار و نیشابور می باشد که ورزشگاه قوچان به بهره برداری رسیده و ورزشگاه های سه شهر دیگر سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی در خصوص وضعیت حامیان مالی در استان نیز گفت: کمیته خیرین ورزش یار همزمان با سطح کشور، در استان تشکیل شده منتهی مشکل آن است که خیران بیشتر حوزه اوقاف و نیز آموزش و پرورش هزینه می کنند و تغییر این نگاه و انجام کمک ها به صورت منسجم در حوزه ورزش، نیازمند انجام یک کار فرهنگی و آشنایی این عزیزان با نیازمندی های حوزه ورزش است.

,

صبوریان اظهار داشت: تاکنون این اسپانسرها مبلغ 5 میلیارد ریال کمک کرده اند که هر چند قابل تقدیر، اما با توجه به نیازمندی های ما، میزانش بسیار ناچیز است.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه، گفت: عملیات ساخت از سال 88 آغاز شده و تاکنون 40 میلیارد ریال برایش هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

,

سید حمیدرضا امینی با بیان اینکه ورزشگاه در زمینی به مساحت 11 هکتار در حال ساخت است، افزود: با توجه به حضور دونده المپیکی شهرستان 'حسن تفتیان' ، تجهیز ورزشگاه به پیست تارتان ضرورت دارد که برای انجام آن نیز به 10میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه