اخبار داغ

مدیرکل پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش:

هزار و500 میلیارد تومان اعتبار وام کم بهره به معلمان پرداخت می شود

هزار و500 میلیارد تومان اعتبار وام کم بهره به معلمان پرداخت می شود
مدیرکل پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: هزار و500 میلیارد تومان اعتبار برای وام کم بهره مرابحه و مسکن در نظر گرفته شده که از ابتدای امسال کار پرداخت آن آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا گودرز کریمی فر در گفت وگو با سفیر افلاک با تاکید بر اینکه تدابیر به هنگام با نگاه اعتدالی نسبت به استان های مختلف داشته ایم، اظهار داشت: حفظ کرامت وشان، مقام ومنزلت معلمان برای ما در اولویت قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: در خصوص معیشت وتامین امکانات رفاهی معلمان توان خود را به کار گرفته ایم و در این زمینه هم نیز کوتاهی نمی کنیم.

,

 

,

مدیرکل پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به شعار سال"حمایت از کالای ایرانی"که توسط رهبر انقلاب نامگذاری شده است، افزود: در خصوص خرید برای تجهیزات مورد نیاز مدارس و آموزش وپرورش ،خرید کالاهای ایرانی را در اولویت قرار داده ایم.

,

 

,

وی توجه به مناطق محروم را با نگاه اعتدال و عدالت محور را در آموزش وپرورش یک اصل دانست وگفت: بحمدالله با دیدگاهی که وزیر و معاونین آموزش وپرورش دارند توجه به مناطق محروم وکم برخوردار به یک دستور کار جدی در برنامه ها تبدیل شده است.

,

 

,

وی یادآور شد: قشر زحمتکش معلم ما نباید برای امر تدریس دغدغه معیشت داشته باشند و با رتبه بندی که انجام شد تا حدودی مسائل ومشکلات مرتفع شد.

,

 

,

کریمی فر یادآور شد: هزار و500 میلیارد تومان اعتبار برای وام کم بهره مرابحه و مسکن در نظر گرفته شده که از ابتدای امسال کار پرداخت آن آغاز شده است. 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه