اخبار داغ

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تفرقه‌های امروز جهان اسلام به خاطر عدم تحقق جایگاه «امامت» است

تفرقه‌های امروز جهان اسلام به خاطر عدم تحقق جایگاه «امامت» است
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در جهان اسلام هر تفرقه‌ای وجود دارد به خاطر این است که جایگاه امامت محقق نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام مجتبی فتح‌الهی‌نژاد در گفتگو با  مرصاد با اشاره به اینکه دهه ولایت و امامت از قربان تا غدیر نامگذاری شده، اظهار داشت: امامت در اسلام ادامه دهنده راه نبوت است بر همین مبنا از جایگاهی ویژه برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   مرصاد,

وی با اشاره به واقعه غدیر افزود: پیامبر اکرم (ص) از طرف خداوند مامور شد که در آخرین حجی که به جا می آورد این موضوع جانشینی را مطرح و ابلاغ کند اگرچه در غدیر ابلاغ کرد ، اما در طول زمان این مساله دستخوش حوادثی شد و آن گونه که باید و شاید جایگاه امامت مورد تبعیت قرار نگرفت.

,

به گفته حجت الاسلام فتح‌الهی‌نژاد، در جهان اسلام هر تفرقه‌ای وجود دارد به خاطر این است که جایگاه امامت محقق نشد و امامی معصومی که باید در شرایط خاصی باشد در طول زمان جای خود را به یزید و معاویه و حجاج داده البته در حال حاضر نیز در کشورهای اسلامی افرادی حاکم هستند که با دشمن و مشرکین همکاری و علیه منافع مسلمان اقدام می‌کنند.

,

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید اهمیت امامت و ولایت را مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: در حال حاضر که زمان غیبت امام زمان(عج) است و ایشان ما را مامور کردند از فقهای جامع‌الشرایط و ولی‌فقیه تبعیت کنیم که ادامه‌دهنده راه امامت است.

,

وی بیان داشت: این ولی فقیه است که می‌تواند ارزش‌های دینی و جایگاهی که مسلمانان باید داشته باشند را احیا کند و آنچه به صلاح مسلمین است به مردم ابلاغ کند از سوی دیگر تبعیت از ولی فقیه همچنان که بر آحاد جامعه واجب است ولی‌فقیه هم وظایف خود را دنبال می‌کند.

,

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی‌نژاد خاطرنشان کرد: تبیعت از ولایت فقیه موجب وحدت جامعه اسلامی می‌شود از طرفی دشمنان ما که خواهان تفرقه‌افکنی برای حاکمیت هستند از ولی فقیه که در طول زمان سبب‌ساز و هدایتگر برای دستیابی به پیروزی ها شده واهمه دارد.

,

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بحث ولایت و امامت از نماز و روزه و حج و اعمال واجب مهمتر است، گفت: تمام اعمال ما تحت‌الشعاع تبعیت از ولایت فقیه است.

,

وی افزود: امیدواریم با توجه به جایگاه ولایت فقیه بتوانیم زودتر به اهداف والای خود نزدیک و با ظهور امام زمان این حکومت به دست ایشان سپرده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه