اخبار داغ

اجرای 4 هزار پروژه با اعتبار 869 میلیارد ریال در کردستان توسط بسیج/ ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 350 نفر

اجرای 4 هزار پروژه با اعتبار 869 میلیارد ریال در کردستان توسط بسیج/ ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 350 نفر
ظرفیت بسیج در استان کردستان از سال 88 تاکنون 4 هزار و 12 پروژه با اعتبار 869 میلیارد ریال را در سطح استان را اجرا کرده و در همین مدت نیز 15 هزار بسته غذایی، پوشاک و بسته های بهداشتی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال در سطح استان توزیع کرده و حدود 60 میلیارد ریال هم به زنان بی سرپرست و ایتام وام بلاعوض داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین رجبی در گفت‌و گو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه برقرای امنیت پایدار مردمی ماموریت سپاه است، گفت: سپاه در کردستان به دنبال رفع محرومیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی عنوان کرد: «امنیت پایدار» زمینه‌ساز اقدامات دیگر همچون توسعه همه جانبه استان است و از مجموعه نیروهای توانمند و ظرفیت‌های بالای بسیج، سپاه و امکانات استفاده و در حوزه توسعه استان، کمک به دولت رفع محرومیت و مشکلات مردم ورود کرده‌ایم، البته اقداماتی که تاکنون انجام شده همه کاری نیست که هدف‌گذاری کردیم بلکه بخشی از کاری است که انجام می‌دهیم.

,

 

,

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به اقدامات عمرانی مردم یاری و محرومیت زدایی سپاه کردستان از سال 88 تا 94 عنوان کرد: در این مدت 1638 پروژه با اعتبار 262 میلیارد و 997 میلیون و 500 هزار ریال در سطح استان انجام شده است.

,

 

,

سردار رجبی با اشاره به اینکه سپاه کردستان در زمینه محرومیت زدایی در کشور رتبه نخست را دارد، اضافه کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری، دولت را برای ایجاد توسعه، بهره مندی از خدمات اجتماعی و رفع محرومیت در جامعه به صورت گسترده یاری می دهیم.

,

 

,

وی با اشاره به پروژه های عمرانی و محرومیت‌زدای این نهاد مردمی در سال 95، ادامه داد: رد سال 95 سپاه کردستان با استفاده از ظرفیت بسیج، 758 پروزه با اتبار 110 میلیارد و 790 میلیون ریال اجرا کرده است.

,

 

,

سردار رجبی به اقدامات بسیج کردستان در سال 96 هم اشاره کرد و ابراز داشت: در این سال حدود 200 پروژه با اعبار 40 میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده و در همین سال توانسته 370 مورد توزیع جهیزیه، 4700 بسته توزیع لوازم التحریر، 5400 بسته توزیع بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال را به سرانجام برساند.

,

 

,

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در استان کردستان در زمینه اقدامات بهداشتی و درمانی محرومیت زدایی از سال 88 تاکنون توانسته در زمینه های بیمارستان صحرایی، بیمارستان ثابت و تک تخصصی، اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و برپایی چادر سلامت توانسته به تعداد 327 هزار و 878 (تعداد افراد بهرمند از خدمت (نفر)) و یک میلیارد و 220 میلیون و 165 (تعداد خدمات ارایه شده (نفر)) خدمات ارائه دهد.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه کردستان گفت: در کل از سال 88 تاکنون سپاه و بسیج در استان کردستان 4 هزار و 12 پروژه با اعتبار 869 میلیارد ریال را در سطح استان اجرا کرده و در همین مدت نیز 15 هزار بسته غذایی، پوشاک و بسته های بهداشتی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال در سطح استان توزیع کرده و حدود 60 میلیارد ریال هم به زنان بی سرپرست و ایتام وام بلاعوض داده است.

,

 

,

سردار رجبی ادامه داد: در سالهای 92 تا 95 در خصوص تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، سپاه به متقاضیان استان 220 میلیارد ریال در عرصه‌های 16 گانه اقتصاد مقاومتی و 10 گانه صنایع تبدیلی وام پرداخت کرده و برای 200 نفر هم شغل ایجاد شده است و در سال های 96 و 97 هم برای 350 نفر با دادن  وام های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی ایجاد شغل کرده است.

,

 

,

فرمانده سپاه کردستان به پروژه های عمرانی زیرساختی محله های حاشیه شهرها (طرح کرامت) در 10 محله دو شهر قروه و سنندج به تعداد 13 پروژه هم اشاره کرد و گفت: برای اجرای آنها اعتبار 40 میلیارد ریالی هزینه شده است.

,

 

,

وی توزیع 10 هزار اصل نهال بادام با همکاری منابع طبیعی در سطح استان  در سال 96 را از دیگر اقدمات بسیج عنوان کرد و افزود: همچنین در بحث اردوهای جهادی به طور میانگین سالانه 15 هزار نفر برای خدمت به محرومان استان به این اردوها اعزام می‌شوند.

,

 

,

سردار رجبی به عقد قرارداد و شروع به کار احداث مسکن مددجویی کمیته امداد با ظرفیت 1000 واحد و با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال اشاره کرد و احداث مسکن مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله ثلاث باباجانی به تعداد 8 واحد و با اعتبار 4 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات بسیج در استان کردستان عنوان کرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه