اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات آمل خبر داد:

فعالیت 110 مرکز قرآنی در آمل

فعالیت 110 مرکز قرآنی در آمل
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به فعالیت 15 موسسه قرآنی در آمل، گفت: 40 خانه قراآن شهری، 52 خانه قرآن روستایی و در مجموع 110 مرکز قرآنی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی صبح امروز در آیین افتتاح خانه قرآن شهری محراب با بیان اینکه طبق اصل 4 قانون اساسی بخش اعظمی از امور ادارات باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: تبلیغات اسلامی براساس چشم انداز 20 ساله نظام فعالیت‌های فرهنگی قرآنی خود را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی هییت‌های مختلف و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در اهم امور قرار دارد، اظهار کرد: موسسات قرآنی در کشور پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما برای اخذ مجوز خانه‌های قرآن شهری و روستایی می‌توان از شهر و روستا مجوز گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به فعالیت 15 موسسه قرآنی در آمل، تصریح کرد: 40 خانه قراآن شهری در آمل و 52 خانه قرآن روستایی در روستاها و در مجموع 110 مرکز قرآنی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

این مسئول به فعالیت و اشتغال‌زایی برای 340 مربی در 110 مرکز قرآنی آمل اشاره کرد و افزود: 98 درصد این اشتغال‌زایی در حوزه بانوان است.

رمضانی با بیان اینکه یک هزار و 400 دانشآموز پیش دبستانی در موسسات قرآنی حضور داشتند، گفت: 60 عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در این موسسات اجرا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مربیان و داوران کشوری قرآن در آمل حضور دارند و باید برنامه‌های قرانی در آمل حمایت شوند، خاطرنشان کرد: سیاست سازمان تبلیغات اسلامی این است که قرآن را به خانه‌ها ببرد و خانواده‌ها را درگیر مسائل و بحث‌های قرآنی کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه