اخبار داغ

عطش بازار برای عرضه خودرو؛

صف طولانی در نمایندگی‌های خودرو و سرگردانی خریداران کرمانشاهی

صف طولانی در نمایندگی‌های خودرو و سرگردانی خریداران کرمانشاهی
شهروندان کرمانشاهی به هوای ثبتنام خرید یکی از شرکت‌های خودروسازی که از قبلا امروز را برای ثبت‌نام اعلام کرده بود به نمایندگی‌ها مراجعه کردند اما خبری از ثبت نام نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، مسئولان یکی از شرکت‌ ‌های خودروسازی کشور چند روز پیش عنوان کردند که با توجه به افزایش تقاضای محصولات و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، شرایط فروش فوری و پیش فروش انواع محصولات خود را جاری خواهد کرد و زمان شروع ثبت‌نام‌ها را 10 مرداد اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

صبح امروز خریداران برای ثبت‌نام به نمایندگی‌های مجاز این شرکت خودروسازی مراجعه کردند، اما ظاهرا خبری از ثبت‌نام نبود و مسئولان نمایندگی‌ها که با این صف طولانی برای ثبت‌نام مواجه شدند اعلام کردند که هیچ گونه ابلاغی به آنها نشده است.

,

صدیق صفایی یکی از مدیران نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: تاکنون هیچ بخش‌نامه‌ای در این خصوص به ما اعلام نشده است و این خبر را از مردمی که مراجعه می‌کنند می‌شنویم.

,

وی افزود: فعلا هم اگر ثبت نام کنند، فروردین و اردیبهشت 97 خودرو را تحویل می‌گیرند که مشخص نیست تا آن زمان هم قیمت خودرو چه تغییری می‌کند.

,

صدیق صفایی بیان داشت: تقریبا 3 ماه است که حتی یک خودرو به بازار عرضه نشده و با توجه محدودیت عرضه و افزایش تقاضا قیمت خودروها افزایش یافته است.

,

اا

, ا, ا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه