اخبار داغ

با حضور 16 گردان بیت المقدس و کوثر،

رزمایش محمد رسول الله ۲ در خراسان شمالی آغاز شد + تصاویر

رزمایش محمد رسول الله ۲ در خراسان شمالی آغاز شد + تصاویر
رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) 2 با نمایش اقتدار و خدمت بسیجیان در قالب 16 گردان از گردان های بیت المقدس و کوثر از صبح امروز در خراسان شمالی آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) 2 از 9 الی 29 شهریور ماه در تمامی استانهای کشور برگزار می‌شود که در استان  خراسان شمالی نیز این رزمایش امروز آغاز شده و  به مدت 24 ساعت ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , عصر اترک, ، رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) 2 از 9 الی 29 شهریور ماه در تمامی استانهای کشور برگزار می‌شود که در استان  خراسان شمالی نیز این رزمایش امروز آغاز شده و  به مدت 24 ساعت ادامه خواهد داشت, .,

 

,

, , ,

همچنین 200 گروه جهادی به مدت 10 روز به مناطق محروم و حواشی شهرها که از قبل تعیین شده اند، اعزام شدند و اقدام به انجام خدمات محرومیت زدایی کردند.

, .,

 رزمایش بسیجیان خراسان شمالی در قالب 16 گردان بیت المقدس و کوثر با رمز یا رسول الله صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

, .,

 

,

, , ,

در این رزمایش 200 گروه جهادی و خدمت رسانی بسیجیان در مناطق محروم و از پیش تعین شده در حواشی شهر های استان حضور دارند و خدمات رسانی تا 10 روز ادامه خواهد داشت.

, .,

 

,

, , ,

 

,

 بسیجیان خراسان شمالی این بار نیز به میدان آمده اند تا بار دیگر تاکتیک ها و آمادگی های مهارتی خود را تمرین کنند و به نمایش بگذارند و همچنین به رسالت رفع محرومیت ها بپردازند.

, .,

 

,

, , ,

این رزمایش مانوری برای آمادگی جهت اجرای مرحله دوم رزمایش در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس است که مقرر شده به استعداد 20 هزار بسیجی در قالب 600 گروه جهادی و گردان های بیت المقدس و کوثر همزمان با سراسر کشور برگزار شود.

, .,

 

,

, ,

 

,

رزمایش اقتدار بسیجیان گردان های بیت المقدس در قالب گردان های بسیجیان محمد رسول الله در شهرستان های بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان ، اسفراین و شیروان در حال برگزاری است.

, .,

 

,

, , ,

از جمله برنامه های این رزمایش ، پیاده روی بسیجیان ، حضور در منطقه رزمایش و رژه خودرویی و خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان ها است.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه