اخبار داغ

همایش دختران آسمانی در خوروبیابانک برگزار شد

همایش دختران آسمانی در خوروبیابانک برگزار شد
به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) همایش دختران آسمانی در رواق امامزاده سید داود (علیه السلام) با حضور دختران شهرستان خوروبیابانک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سفیرخور، به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) همایش دختران آسمانی در رواق امامزاده سید داود (علیه السلام) با حضور دختران شهرستان خوروبیابانک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , سفیرخور,

این مراسم که از طرف کانون امامزاده سید داود (علیه السلام) مسجد جامع با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (سلام الله علیها) خور و بیابانک برگزار شد پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید حجت الاسلام والمسلمین مرتضی فیروزی مسئول اداره تبلیغات اسلامی خوروبیابانک دقایقی پیرامون فضایل حضرت معصومه سخنانی بیان کرد.

, خور و بیابانک,

حجت الاسلام والمسلمین فیروزی با اشاره به اهمیت حجاب در قرآن و بیان آیه ۳۳ سوره مبارکه احزاب گفت: زنان و دختران باید توجه کنند که برای خارج شدن از منزل نباید آرایش کنند.

,

وی با بیان اینکه دستورات الهی کامل و جامع می باشد حضور زنان در جامعه بدون حجاب را باعث فساد عنوان کرد و چادر را به عنوان پوشش کامل اسلامی و ملی معرفی کرد.

,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی خوروبیابانک افزود: برخی مظاهرِ خودنمایی، بی تقوایی و رعایت نکردن حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه دارد و در این زمینه باید خود زنان، بیشتر مواظبت کنند.

, خوروبیابانک ,

حجت الاسلام فیروزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:  زنان با حجاب کامل می توانند در این عرصه ها حضور یابند و باشجاعت به وظیفه خود عمل کنند که نمونه عینی آن، مادران بزرگوار شهدا هستند.

,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی خوروبیابانک با اشاره به فعالیت های مخرب ماهواره ها افزود: امروز هزاران شبکه ماهواره ای با استفاده از بهترین امکانات و ظرفیت ها و با بهره گیری از حمایت های مادی و معنوی آمریکا، اسراییل و کشورهای غربی، تلاش دارند تا فرهنگ ناب اسلامی را در میان آحاد ملت ایران از بین ببرند.

,

فیروزی اضافه کرد: بسیاری از شبکه های ماهواره ای تحت حمایت بنگاه های صهیونیستی و غول رسانه ای یعنی رابرت مرداک فعالیت کرده و تمام توان خود برای بهبود چهره کشورهای مستکبر غربی و خدشه دار کردن تصویر مسلمانان مقاوم اسلامی به کار گرفته اند.

,

این مسئول عنوان کرد: متأسفانه برخی از والدین بدون توجه به آفات و خطرات ماهواره، آن را به راحتی در خانه و محیط امن خانواده برده و فرزندان خود را در معرض شدیدترین مشکلات و مسائل اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی قرار می دهند که گاهی قابل جبران هم نیست.

,

وی بیان داشت: با کمال تأسف باید عرض کرد که در برخی از خانواده ها، الگوهای غربی با تأثیر پذیری از شبکه های ماهواره ای جای الگوهای بی نظیر اسلامی را گرفته و همین موضوع، معضلاتی نظیر افزایش میزان طلاق، مدگرایی و بسیاری مسائل دیگر را برای جامعه به ارمغان آورده است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه