اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی بجستان:

۹۰ درصد روستاهای بخش مرکزی بجستان از نعمت روحانی بهرمندند

۹۰ درصد روستاهای بخش مرکزی بجستان از نعمت روحانی بهرمندند
رئیس تبلیغات اسلامی بجستان در نشست مشورتی دهیاران شهرستان بجستان گفت: 90 درصد روستاهای بخش مرکزی بجستان از نعمت روحانی برخوردار هستند و برای بخش یونسی نیز پیگیریم تا مشکل نبود روحانیت در روستاهای آن به حداقل برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛  نشست مشورتی دهیاران شهرستان بجستان صبح امروز با حضور حسین اسدی معاون فرماندار، حسن آزادیخواه فرمانده نیروی انتظامی بجستان، حجت الاسلام  هادی شکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، حجت الاسلام مهدی جوادی  دبیر ستاد اقامه نماز بجستان و  دهیاران شهرستان بجستان در محل سالن اجتماعات بخشداری مرکزی بجستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

در این مراسم مجتبی احمدیان بخشدار مرکزی بجستان بعد از بیان خیر مقدم به دستور کار این نشست پرداخت و از دهیاران خواست تا اقدامات در روستا ها از روی برنامه صورت گیرد. در ادامه این نشست معاون فرماندار بجستان خود را خدمتگذار مردم دانست و به اقدامات  40 ساله نظام پرداخت و این اقدامات را حاصل خون شهدا و انقلاب اسلامی دانست.

,

 

,

حجت الاسلام جوادی به تاثیرات خضوع و خشوع و حضور قلب در نماز پرداخت و  زکات را مایه مباهات و توجه به محرومین برشمرد. همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجستان در ادامه  به مشکلات  خانه عالم روستاها پرداخت و اظهار کرد: حضور روحانی در روستا آثار و برکات خودش را دارد.  90 درصد روستاها بخش مرکزی از نعمت  طلبه برخوردار است. پیگیریم تا روستای های بخش یونسی نیز از وجود روحانی بهرمند شوند و روستای های بدون روحانی را در شهرستان به صفر برسانیم.

,

 

,

سرهنگ حسن آزادیخواه به نکات امنیتی پرداخت و از  دهیاران خواست تا با تعامل نزدیک با فرمانده کلانتری‌ها، زمینه امنیت را فراهم کنند و نگذارند تا مشکلات کوچک روستایی به مشکلات بزرگ تبدیل شود و از ظرفیت ریش سفیدان استفاده احسنت داشته باشند و همچنین تاکید کرد تا مشارکت مردم میتوانند زمینه ای برای خدمت بیشتر فراهم کنند.

,

 

,

 در پایان دهیاران به مشکلات حوزه فعالیت خودشان پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه