اخبار داغ

پیش از ظهر امروز:

هشتمین خانه ورزش روستایی بجستان در درزاب افتتاح شد

هشتمین خانه ورزش روستایی بجستان در درزاب افتتاح شد
پیش از ظهر امروز هشتمین خانه ورزش روستایی شهرستان بجستان درروستای درزاب از توابع بخش مرکزی بجستان با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولان شهرستان فتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پیش از ظهر  هشتمین خانه ورزش روستایی شهرستان بجستان درروستای درزاب از توابع بخش مرکزی  بجستان با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


مسئولان شهرستان باحضور در درزاب و بعد از افتتاح تنها خانه ورزش این روستا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخشان ادای احترام کردند.

,
, .,


در حاشیه این مراسم اصغر اکبری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بجستان به خبرنگار صبح توس گفت: هشتمین خانه ورزش روستایی در درزاب افتتاح می شود در حالی که ما از 18 اردیبهشت ماه اقدام به راه اندازی خانه ورزش در روستاها کردیم، در حال حاضر در استان با تناسب جمعیت پیشتازیم.

,
, صبح توس ,

 

,

وی ادامه داد:  برای راه اندازی هر خانه ورزش  مبلغی معادل 50 میلیون ریال هزینه شد  از 38 سهمیه ای که استان خراسان رضوی دراین امر داشت 5 سهم به بجستان تعلق گرفت. روستاهای مزار، سردق، مرندیز، زین آباد و آهنگ با اعتبارات استانی و روستاهای جزین، درزاب و فخرآباد با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال از اعتبارات داخلی، کمک نماینده و همچنین کمک های فرمانداری و دهیاری ها تجهیز و افتتاح شد.

,  , .,


اکبری در پایان خاطر نشان کرد: سعی بر این است تا پایان سال بیش  از 4  روستای دیگر را به خانه ورزش مجهز کنیم.

,
, .,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه