اخبار داغ

رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان همدان برگزار می شود/۲۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان همدان اعزام می شوند

رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان همدان برگزار می شود/۲۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان همدان اعزام می شوند
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت:رزمایش بزرگ اقتدار عاشورائی سپاهیان محمد رسول الله2بسیجیان همدان،17شهریورماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،سردار مجیدی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برگزاری " رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2در 17شهریورماه در همدان اظهار داشت: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 برگرفته از همان دوران دفاع مقدس است که با رشادت رزمندگان اسلامی به پیروزی رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به علت نامگذاری این رزمایش با عنوان محمد رسول الله(ص) بیان کرد: در زمان جنگ نقش نیروهای مردمی بسیار زیار بود به طوری که برای اینکه بتوانیم نیروهای مردم را منسجم کنیم درقالب سپاهیان محمدرسول الله(ص) به مناطق اعزام می کردیم.

,

سردار مجیدی با دعوت از بسیجیان استان همدان برای شرکت در رزمایش اقتدار عاشورائیان ادامه داد:اقشار مختلف مردم استان همدان که بیشتر آنها بسیجی هستند برای تجدید بیعت با امام خمینی(ره)،مقام معظم رهبری و شهدا بار دیگر با حضور گسترده در این رزمایش،اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورائیان به استعداد 700هزار نفر نیرو در در منطقه قراویز اجرا می شود گفت: پیش بینی شده که بر اساس سهم استان همدان 20 هزار نفر نیروی بسیجی و مردمی در رزمایش شرکت کنند.

,

وی گفت: شهید حسن صوفی یکی از اولین افرادی بود که نیروهای رزمنده همدانی را در قالب لشگر در آن دوران به مناطق اعزام می کرد.

,

سردار مجیدی بیان کرد: اولین اعزام در قالب 5 لشگر و بعد در قالب 10لشگر از استان همدان به مناطق عملیاتی صورت گرفت.
سردار مجیدی با بیان اینکه مراحل اول اعزام رزمندگان با عنوان رزمندگان محمدرسول الله(ص) در زمان دفاع مقدس اتفاق افتاد تصریح کرد:این اقدامات هم برای ارتقا روحیه رزمندگان برای حضور در جبهه حق علیه باطل بود تا بتوانیم برای شرکت در عملیات های بزرگ تری آماده شویم.
وی در ادامه به مرحله دوم این رزمایش با عنوان "رزمایش خدمت " و خدمات رسانی به حدود 50000هزار نفر در استان اشاره کرد وافزود:در این مرحله به استعداد 5000نفر نیروی بسیجی با 250 گروه جهادی در قالب 136 گروه از محلات ، 23 پزشکی ، 5 گروه مهندسی عمران ،26 گروه مهندسی کشاورزی، 20 گروه طلاب، 20 گرذوه دانش آموزی و 20گروه دانشجوبی برنامه خدمت رسانی ومحرومیت زدایی در نقاط مختلف استان انجام خواهیم داد.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مرحله سوم رزمایش، 5مهرماه در مراکز استانها برگزار می شود.

,
,
,
,

وی سازماندهی گردان ها ی امام حسین(ع)، بیت المقدس ، کوثر از اهداف مهم این رزمایش عنوان کرد وافزود:نیروهای گردان ها در این رزمایش با نمایش اقتدار و حضور در کلاس های آموزشی مختلف آمادگی های لازم را کسب می کنند.

,

سردار مجیدی با دعوت از رسانه های مختلف استان نسبت به انعکاس این رویداد مهم در استان یادآورشد:برای خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام نیاز است که اصحاب رسانه ها برنامه های مختلف این رزمایش با عنوان اقتدار اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه