اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

طرح شفافیت آراء نمایندگان از زد و بند در مجلس جلوگیری می کند/با اجرای این طرح منافع ملی جای خود را به منافع حزبی می دهند

طرح شفافیت آراء نمایندگان از زد و بند در مجلس جلوگیری می کند/با اجرای این طرح منافع ملی جای خود را به منافع حزبی می دهند
زاهدی ضمن ابراز تأسف از اینکه گهگاهی زد و بندهایی در مجلس مشاهده می شود،گفت: آرا و عملکرد شفاف نماینده ها موجب می شود که از این زد و بندها تا حدود زیادی جلوگیری شود که این مسئله به نفع منافع ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص طرح شفافیت آراء نمایندگان گفت: اتفاقاتی در درون مجلس رخ می دهد که خوشایند مجلس و رسالت آن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از نمایندگان متأسفانه هنگام رأی دادن منافع ملی را فدای منافع باندی، حزبی،گروهی و حتی شهر و روستای خود می کنند.

,

وی با بیان اینکه طرح شفافیت آرا نمایندگان موجب می شود که مردم در مورد عملکرد نماینده خود به قضاوت بنشینند، عنوان کرد: نماینده در آن زمان نمی تواند هر رأیی که به نفع شخصی و گروهی خود است بدهد؛ چرا که مورد  قضاوت عموم مردم قرار می گیرد و بنابراین حتما در رأی دادن دقت می کند که منافع ملی لحاظ شود.

,

زاهدی ضمن ابراز تأسف از اینکه گهگاهی زد و بندهایی در مجلس مشاهده می شود، ابراز کرد: آرا و عملکرد شفاف نماینده ها موجب می شود که از این زد و بندها تا حدود زیادی جلوگیری شود که این مسئله به نفع منافع ملی است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: در هنگام رأی گیری بارها مشاهده شده است که تعداد زیادی از نمایندگان علی رغم حضور در مجلس رأی خود را نداده اند؛چرا وقتی نماینده در مجلس حضور دارد،رأی ندهد؟

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح شفافیت آرا نمایندگان موجب می شود که نمایندگان در مجلس حضور داشته باشند و با تعهد اخلاقی، شرعی و قانونی که دارند نسبت به شرح وظیفه نمایندگی وقت بیشتری بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه