اخبار داغ

چهارمین سفر «نامیرایی‌ها» به مناطق زلزله‌زده؛

«ماه عسل» با طعم خدمت به محرومان / اشتغال زلزله‌زده‌ها دغدغه جهادگران دانشجو

«ماه عسل» با طعم خدمت به محرومان / اشتغال زلزله‌زده‌ها دغدغه جهادگران دانشجو
گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق زلزله‌زده این روزها صدها کیلومتر دورتر از شهر و دیار خود مشغول خدمت‌رسانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از  مرصاد ، بعد از فراغت از کلاس‌های درس و شروع تعطیلات تابستانه برخی از دانشجویان خود را برای یک سفر مهیا می‌کنند، اما کوله‌بار سفرشان را این بار برای رفتن به تفریح در جاهای خوش آب و هوا نمی‌بندند، بلکه سفر به مناطقی با بدترین امکانات رفاهی و عمرانی در انتظار آنهاست؛ سفری خودخواسته به دیاری ویران شده...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

بعد از زلزله ویرانگر سال گذشته غرب کشور که دل همه را به درد آورد، سیل گروه‌های جهادی برای کمک به بازسازی و کاهش آلام مردم رنج دیده روانه این مناطق شد.

,

یکی از این اقشار گروه‌های جهادی دانشجویی هستند؛ دانشجویانی که این بار کوله‌بارشان را برای راهی شدن به دانشگاه معرفت و خودشناسی محکم بسته‌اند؛ جهادگرانی گمنام که بدون هیچگونه چشمداشتی خدمت به محرومان و زلزله‌زده‌ها را به رفاه شهر و دیار خود ترجیح داده‌اند.

,

این روزها مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه میزبان شمار زیادی از گروه‌های جهادی هستند؛ گروه جهادی نامیرا از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شرق از جمله گروه‌هایی است که در این مناطق به خدمت رسانی مشغول است.

,

چهارمین حضور «نامیرا» بعد از زلزله

,

امیرسالار الیاسی مدیر گروه جهادی نامیرا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: گروه جهادی نامیرا بعد از وقوع زلزله برای چهارمین بار به ایین مناطق سفر کرده است.

,

وی بیان داشت: در مرحله اول این گروه جهادی به خدمت‌رسانی و توزیع مواد غذایی بین مردم زلزله زده پرداخت.

,

ا

, ا,

 

,

الیاسی با اشاره به سایر فعالیت‌های عمرانی این گروه افزود: در مرحله دوم بر اساس نیاز این مناطق  به ساخت 10 چکمه سرویس بهداشتی در سرپل ذهاب اقدام کردیم.

,

ا

, ا,

مدیر گروه جهادی نامیرا، ساخت 2 باب منزل مسکونی در روستای صددرصد تخریب کوییک عزیز سرپل ذهاب را از اقدامات سومین مرحله اردوی جهادی این گروه عنوان کرد.

,

ا

, ا,

وی خاطرنشان کرد: این دوره از اردوهای این گروه جهادی از پنجم شهریورماه آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد و قرار است چندین چشمه سروس بهداشتی دیگر در یکی از روستاهای سرپل ذهاب توسط این گروه ساخته و تحویل شود.

,

ا

, ا,

الیاسی با اشاره به فعالیت کمیته‌های آموزشی، فرهنگی و اشتغالزایی این گروه جهادی، یکی از ویژگی های این گروه را حضور خانواده‌ها دانست و گفت: در مراحل قبلی حتی برخی از دانشجویان ماه عسل خود را در این مناطق حضور داشتند و به زلزله‌زده‌ها خدمت کرده‌اند.

,

مدیر گروه جهادی نامیرا یکی از دغدغه‌های کمیته اشتغال این گروه را معرفی فرصت‌های شغلی به روستاییان زلزله‌زده برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی برشمرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه