اخبار داغ

در کارگروه تنظیم بازار بجستان مطرح شد؛

گلایه بخشدار یونسی از کارگروه تنظیم بازار بجستان

گلایه بخشدار یونسی از کارگروه تنظیم بازار بجستان
بخشدار یونسی در نشست اعضای کارگروه تنظیم بازار از فعالیت ضعیف این کارگروه و اداره صنعت و معدن در بخش یونسی گلایه کرد و خواست تا با توجه به جمعیت بخش یونسی کمی بازرسی و کنترل ها در این بخش تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس؛ صبح امروز حسین اسدی معاون فرماندار بجستان در  کارگروه تنظیم بازار بجستان  که در محل فرمانداری برگزار شد به مصوبات نشست گذشته این کارگروه پرداخت و اظهار کرد: در بحث قیمت ها در شهرستان افزایش هایی را داشته ایم ولی در کالاهای اساسی قطعا با نگاه اعضای کمیسیون تنظیم بازار هیچ گونه دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

اسدی تصریح کرد:  هدف از بر گزاری این گونه نشست ها تدبیر برنامه ای است  تا زمینه رضایت مندی مردم را افزایش دهد و در این راستای و در جهت کنترل بازار باید با متخلفین به شدت برخورد شود.  تا حقی از مردم ضایع نشود و این محقق نخواهد شد مگر به کمک همه.

,

 

,

ثمانه غلامیان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در ادامه به اقدامات خود در  راستای تنظیم بازار پرداخت و اذعان کرد: در 15روز گذشته برای بازرسین افتخاری جلسات توجیهی برگزار شد  که بعد از این مدت زمان و کلاس توجیهی، 100 بازرسی  از واحدهای صنفی  صورت گرفت که نتیجتا منجر به برخورد با پنج متخلف و 5 فرم تخلف با مبلغی بالغ بر 2میلیارد و210میلیون ریال تنظیم شد.

,

 

,

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار پنج  تن مرغ، 244 حلقه لاستیک، 44 تن برنج، 13 تن روغن، 18 تن قند و پنج تن شکر بین مردم شهرستان توزیع شد و همچنین 56 حلقه لاستیک، سه تن شکر و هفت برنج  برای توزیع جدید جذب و وارد شهرستان شد. در راستای برطرف کردن مایحتاج ضروری مردم زنجیره کالاهای اسلاسی شهرستان شناسایی می‌شود.

,

 

,

مهدی گلچین بخشدار یونسی از اداره صنعت، معدن و تجارت گلایه کرد و گفت:  نباید بازرسیها محدود به مرکز شهرستان شود و بخش یونسی نادیده گرفته شود و این در حالی است که 45 درصد مردم شهرستان در بخش یونسی زندگی میکنند.

,

 

,

محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی در ادامه این نشست به وضعیت اسفناک مرغداران پرداخت و اذعان کرد:  در حال حاضر 35 درصد مرغ داری های شهرستان فعال است و عدم فعالیت 65 درصد دیگر نشات درنوسانات قیمت  که زمینه ای برای نا امیدی مردم دارد است.

,

 

,

داوود عابدیان  رئیس اتحادیه مصالح فروشان شهرستان خاطر نشان کرد:  در حوزه مصالح ساختمانی در شهرستان کمبودی نداریم و در بحث قیمتها، کارخانه سیمان یک افزایش قیمت داشت که بعد از مدتی به حالت سابق بازگرداند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه