اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت:

۶۵۰۰ محصل خراسان شمالی چشم به راه دستان پر مهرهم استانی ها

۶۵۰۰ محصل خراسان شمالی چشم به راه دستان پر مهرهم استانی ها
تعداد پنج هزار و 200 دانش آموز و یک هزار و 300 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند، سعی بر این است کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها قبل از شروع سال تحصیلی به دست آنها برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت جشن عاطفه ها در جمع اصحاب رسانه گفت: خراسان شمالی استانی کوچک با مردمانی بزرگ دارد و در کمک به محرومان همیشه همراه کمیته امداد بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت جشن عاطفه ها در جمع اصحاب رسانه گفت: خراسان شمالی استانی کوچک با مردمانی بزرگ دارد و در کمک به محرومان همیشه همراه کمیته امداد بوده اند.,

وی ادامه داد: در سال جاری در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد 10 برابری جمع آوری کمک های مردمی در روز قدس برای مردم فلسطین بودیم.

,

اهرابی به رشد 75 درصدی جمع آوری فطریه امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک میلیارد و 640 میلیون تومان مبلغ فطریه بود که این مبلغ در سال جاری به به دو میلیارد و 878 میلیون تومان رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: عید قربان سال گذشته میزان دو میلیارد و 990 میلیون تومان گوشت و امسال چهار میلیارد و 288 میلیون تومان گوشت توسط خیرین اهدا و بین محرومین توزیع شد، که نشان دهنده رشد 43 درصدی کمک ها در این بخش بود.

,

اهرابی افزود: در طرح اشتغال در 5 ماهه سال جاری 299 طرح اجرایی با پرداخت تسهیلات به مبلغ 6 میلیارد و 395 میلیون تومان اجرایی شد.

,

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، در صورتیکه جذب کامل روستاییان انجام شود تا انتهای سال مبلغ در مجموع 132 میلیارد تومان وام به مددجویان پرداخت می شود.

,

اهرابی به خودکفایی 16 هزار و 288 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از سال 90 تا کنون خبر داد و گفت: مددجویان بین سه تا پنج سال بعد از خودکفایی مورد حمایت کمیته واقع می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم گفت: امسال جشن عاطفه ها در 82 پایگاه ثابت و متغیر در سراسر استان برپا  می شود.

,

وی افزود: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این جشن جمع آوری شد که بر اساس اتفاقات خوبی که در جشن عید قربان، عید فطر افتاد مبلغ دو میلیارد و 300 میلیون تومان را پیش بینی کرده ایم که کمک شود.

,

وی افزود: تعداد 5200 دانش آموز و 1300 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، که ما عهد بسته ایم که کمک های جمع آوری شده را قبل از شروع سال تحصیلی به آن ها اهدا کنیم.

,

اهرابی عنوان داشت: کمک هایی که در مدراس جمع آوری می شود به دانش آموزان همان مدارس اختصاص داده می شود، در صورتیکه مدرسه نیازی نداشته باشد با هماهنگی آموزش و پرورش و کمیته امداد به سایر مدارس اهدا می شود.

,

 

,

کالاهای اهدایی توسط خانواده ها نو باشد

, کالاهای اهدایی توسط خانواده ها نو باشد, کالاهای اهدایی توسط خانواده ها نو باشد,

وی خاطر نشان کرد: توزیع بسته های لوازم التحریر شامل 20 قلم، ویژه مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.

,

اهرابی گفت: از خانواده هایی که اقدام به اهدای کالا می کنند خواهشمندیم که اجناس اهدایی در صورتی که یک قلم کالا است نیز کاملا نو باشد.

,

وی افزود: کمیته امداد در کنار کمک های مردمی برای هر دانش آموز مبلغ 120 هزار تومان و در مجموع 650 میلیون تومان اعتبار به این بخش اختصاص داده است.

,

اهرابی گفت: کمک ها به صورت مختص ماه مهر نیست و در تمامی ماه های سال این کمک ها ادامه دارد.

,

جشن عاطفه ها روز 15 شهریور به صورت متمرکز در سراسر استان همزمان با سراسر کشور اجرایی می شود، هم چنین روز 16 شهریور در مصلی و روز 11 مهر در مدارس برگزار می شود.

,

کسانی که تمایل دارند از طریق شیوه های نوین ارتباطی کمک های خود را اهدا کنند می توانند از راه های ارتباطی زیر استفاده کنند:

,

*8877*1#

, *8877*1#, *8877*1#, *8877*1#,

0968877
emdad.ir

, 0968877, 0968877, 0968877,
, emdad.ir, emdad.ir, emdad.ir,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه