اخبار داغ

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

رزمایش بزرگ عاشورایی محمد رسول الله در فارس برگزار می شود

رزمایش بزرگ عاشورایی محمد رسول الله در فارس برگزار می شود
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دومین رزمایش بزرگ عاشورایی فارس همزمان با سالروز دفاع مقدس در سراسر استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، فرمانده سپاه فجر استان فارس ظهر چهارشنبه (14 شهریور) در جمع خبرنگاران به نزدیکی سالروز دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این ایام یادآور رشادت، شهامت و ایثارگری های مردم در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: مقارن شدن هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام محرم و عاشورای حسینی را به فال نیک می گیریم چرا که رزمندگان و شهدای ما با الهام از مکتب امام حسین (ع) توانستند پیروز میدان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه, ،,  فرمانده سپاه فجر استان فارس ظهر چهارشنبه (14 شهریور) در جمع خبرنگاران به نزدیکی سالروز دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این ایام یادآور رشادت، شهامت و ایثارگری های مردم در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: مقارن شدن هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام محرم و عاشورای حسینی را به فال نیک می گیریم چرا که رزمندگان و شهدای ما با الهام از مکتب امام حسین (ع) توانستند پیروز میدان باشند.,
 
,
سردار هاشم غیاثی با بیان اینکه فراز و نشیب های بسیاری را در 39 سال گذشته پشت سرگذاشته ایم، به اقدامات مختلف دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران در برهه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و دیگر دشمنان ما همچنان از پای ننشسته اند و همواره در پی ضربه زدن به نظام هستند.
,
 
,
وی افزود: دشمنان سعی داشتند در جنگ نظامی ما را نابود و ناامید کنند چنانکه جنگ هشت ساله ای را به ما تحمیل کردند اما باز هم موفق نشدند و امروزه نیز بسراغ جنگ فرهنگی و اقتصادی رفته و همواره در پی افزایش تحریم ها هستند.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند متعال همچنان مسیر خود را قدرتمندانه طی می کند و امروز با توجه به شرایطی که در جهان، منطقه و کشور ما حاکم است، می طلبد که مردم، نیروهای مسلح و بسیج همچون گذشته در جهت حفظ و ارتقای آمادگی های همه جانبه خود تلاش کند.
,
 
,
غیاثی بسیج را یکی از مولفه های اقتدار نظام دانست که باید در اوج آمادگی باشد و اظهار داشت: بسیج به عنوان نیروی مکمل نیروهای نظامی و محور استراتژیک نظام در امنیت داخلی و خارجی است که باید آن را تقویت کنیم.
,
 
,
وی افزود: بسیج امروز با حمایت مردمی به کار خود ادامه می دهد و امنیت پایدار در کشور با حضور مردم در غالب تفکر بسیج شکل گرفته است.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه از برگزاری دومین رزمایش بزرگ عاشورایی در فارس خبر داد و با بیان اینکه رزمایش عاشورایی محمدرسول الله در سه بخش برگزار می شود، گفت: در بخش اول 400 گروه جهادی شامل 8 هزار نفر با هدف محرومیت زدایی به نقاط مختلف استان فارس می روند.
,
 
,
غیاثی اظهار داشت: بخش دوم این رزمایش در تاریخ 22 و 23 شهریور ماه در قالب 74 گردان با نمایش اقتدار است و در بخش سوم نیز شاهد رزمایش 30 هزار نفری اقتدار خواهیم بود.
,
 
,
وی در انتها با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال تهدید است و هرچند طی سالیان گذشته در تمامی مباحث شکست خورده امروز با همه ابزارها وارد شده و ایران را به عنوان محور مقاومت می داند، افزود: امروز همه به همدلی و اتحاد رسیدند که با شرایط پیش آمده از جانب دشمنان، باید با دشمنان مقابله کنند و به موفقیت برسند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه