اخبار داغ

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی:

تکمیل ۳۸۳ واحد شهرک خودرویی اراک/ سرمایه گذاران در اراک با چالش های فراوانی روبرو هستند

تکمیل ۳۸۳ واحد شهرک خودرویی اراک/ سرمایه گذاران در اراک با چالش های فراوانی روبرو هستند
مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی گفت: فاز نخست شهرک خودرویی اراک در زمینی به وسعت ۳۴ هزار مترمربع در قالب ۳۸۳ واحد تجاری اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ابوالفضل حسن زاده مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی روز چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به فعالیت های شرکت گفت: این شرکت از سال ۸۳ با هدف ورود به فعالیت ها و پروژه های عمران شهری، با بیش از ۵۰ سهامدار بخش خصوصی فعالیت خودش را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حسن زاده اظهار کرد: این شرکت در گام اول فعالیت های خود را در پروژه ساماندهی بافت فرسود با اجرای پروژه ۳۶۵ واحدی در کوی سجادیه اراک آغاز کرد و بعد از بهره برداری این پروژه هم اکنون اجرایی پروژه ۳۳۶ واحدی آرمان دو را در دستور کار دارد.

,

وی با اشاره به روند اجرای شهرک خودرویی اراک بیان کرد: این پروژه از سال ۸۰ اجرای آن تعریف شده بود که در نهایت در سال ۹۲ عملیات اجرای آن در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در کمربندی شمالی اراک آغاز شد.

,

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی بیان کرد: از مجموعه ۲۱ هکتار زمینی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است ۱۴ هکتار برای فضای معابر و سطح خدمات و هفت هکتار هم برای فضای سبز در نظر گرفته شده است.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه در مجموع جانمایی و استقرار یکهزار و ۵۰۰ واحد صنوف خودروی در این پروژه تعریف شده است بیان کرد: از این واحدها هزار و ۳۸۰ واحد تعمیرگاهی ، ۶۲ واحد نمایشگاهی و ۷۰ واحد خدماتی پیش بینی شده است.

,

وی بیان کرد: فاز نخست شهرک خودرویی اراک در زمینی به وسعت ۳۴ هزار مترمربع در قالب ۳۸۳ واحد تجاری اجرایی شده است.

,

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی بیان کرد: واحدهای آماده شده شامل ۳۱۸ واحد تعمیرگاهی، ۲۶ واحد نمایشگاهی، ۳۶ واحد خدماتی و یک واحد نمایندگی رسمی خودرو است.

,

وی با اشاره به اینکه طرح شهرک خودرویی اراک با مشارکت ۷۰ درصدی شرکت آرمان ساز و ۳۰ درصدی شهرداری اراک از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و فاز نخست آن روز پنجشنبه با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد گفت: برای اجرای فاز نخست پروژه اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

,

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی با اشاره به اینکه واحدهای خدماتی نیز برای این پروژه پیش بینی شده است بیان کرد: در این فاز یک باب مسجد به مساحت ۷۰۰ متر با معماری جدید نیز احداث شده است.

,

حسن زاده باتاکید بر اینکه همزمان با بهره برداری از فاز نخست شهرک خودرویی اراک عملیات اجرایی فاز دوم هم آغاز می شود خاطرنشان کرد: به دلیل آماده بودن زیر ساخت فاز بعدی به مرور تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

,

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در اراک با چالش های فراوانی روبه رو است بیان کرد: به خاطر اینکه باید بیشتر پتاسیل خود را صرف کارهای مقدماتی و هماهنگی برای اجرایی فعالیت ها کند.

,

 مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای اسلامی کلانشهر اراک با تصمیماتی که اتخاذ می کند زمینه را برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در اراک بیشتر فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه