اخبار داغ

مدیر مسئول موسسه سفیران طلائیه اراک اعلام کرد:

حمایت از نوشت افزار ایرانی با دست رد دانش آموزان به برندهای خارجی/توزیع ۳۰ هزار دفترچه مزین به تمثال شهدا در اراک

حمایت از نوشت افزار ایرانی با دست رد دانش آموزان به برندهای خارجی/توزیع ۳۰ هزار دفترچه مزین به تمثال شهدا در اراک
مدیر مسئول موسسه سفیران طلائیه، با اشاره به اینکه حمایت از نوشت افزار ایرانی با دست رد دانش آموزان به برندهای خارجی حاصل می شود گفت: خوشبختانه استقبال مردم از لوازم تحریر ایرانی-اسلامی هر ساله بهتر می شود و اغلب مردم از کیفیت و طراحی و ظاهر اجناس راضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ همزمان با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، بازار خرید لوازم التحریر نیز حال و هوای خاصی به خود گرفته و داغ می شود، در این بین نیز خانواده ها به دنبال اجناسی با کیفیت مطلوب و هزینه ای متناسب هستند که این خود بر تب و تاب بازار خرید لوازم تحریر می افزاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

لوازم التحریر ایرانی و اسلامی چند سالی است که جای خود را در بازار پیدا کرده و هرساله متقاضیان خود را جلب می کند، کالاهای باکیفیت و زیبایی که به مراتب از اجناس وارداتی و بی کیفیت خارجی بهتر بوده و در صورت حمایت از سمت مصرف کننده، می تواند گوی رقابت را از کالاهای خارجی بگیرد.

,

حمایت مصرف کننده از نوشت افزار ایرانی مهمترین عامل فرهنگ سازی است

,

وحید جلائی، مدیر مسئول مؤسسه سفیران طلائیه اراک و مجری تولید و فروش لوازم التحریر ایرانی - اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در این حوزه گفت: متأسفانه هرساله مبالغ بسیار هنگفتی برای واردات لوازم التحریر و نوشت افزار از خارج هزینه می شود که علاوه بر خروج ارز از کشور، به تبع آن فرهنگ بیگانه نیز وارد می شود.

, دیار آفتاب,

وی افزود: شخصیت های کارتونی و عروسکی طراحی شده روی این اجناس، باعث فراموشی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما شده اند، به طوری که دانش آموزان به جای اینکه اسطوره های ملی و دینی خود را بشناسند، شیفته اسطوره های خیالی و عروسکی بیگانه شده اند که رفع این معضل نیاز به فرهنگ سازی از سمت تمامی ارگان های مرتبط دارد.

,

, ,

جلائی حمایت مردم و مصرف کننده از نوشت افزار ایرانی را مهمترین عامل فرهنگ سازی در این خصوص دانست و افزود: در حوزه طراحی و تولید نوشت افزار ایرانی - اسلامی ۵ سال است که به طور جدی حرکت هایی آغاز شده که البته نواقصی هم دارد. اگر مردم با خرید و معرفی این محصولات، از این اجناس حمایت کنند، عرضه و تقاضا بیشتر شده درنتیجه کیفیت بالاتر رفته و هزینه ها کاهش می یابد.

,

وی با اشاره به اینکه حمایت مصرف کنندگان از نوشت افزار ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است بیان کرد: لازم است در این راستا ارگان های مرتبط با این حوزه نظیر صداوسیما، آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی تلاش خود را در جهت آگاهی و ترغیب و تشویق مردم به خرید محصولات ایرانی مضاعف کنند.

,

واردات لوازم التحریر خروج سالیانه ۱۵۶ هزارمیلیارد تومان ارز از کشور را به همراه دارد

,

جلائی با تاکید بر اینکه خرید محصولات و لوازم التحریر ایرانی - اسلامی اشتغال و رونق اقتصادی را به همراه دارد اظهار کرد: رونق این بخش از خروج سالیانه ۱۵۶ هزارمیلیارد تومان ارز از کشور جلوگیری می کند.

,

وی ادامه داد: با حمایت مردم اگر این مبلغ و حتی بسیار کمتر از آن صرف تولید کالاهای ایرانی شود، اشتغال پایدار را به همراه داردکه همه مردم از آن منتفع می شوند.

,

 

,

, ,

جلائی هدف از تولید و فروش نوشت افزارهای ایرانی-اسلامی را آشنایی و شناساندن شخصیت های علمی و دینی و تاریخی ایران خواند و افزود: کشور ایران با قدمتی بیش از ۲۵۰۰ ساله دارای شخصیت های برجسته علمی، دینی، تاریخی و ادبی است که لازم است به دانش آموزان شناسانده شود و یکی از این راه ها، طراحی تصاویرشان در قالب نوشت افزارهاست.

,

وی با طرح این سوال که چرا دانش آموزان به سراغ شخصیت های غیرواقعی و کارتونی بیگانه نظیر مرد عنکبوتی و بن تن و باب اسفنجی می روند، درصورتی که ایران پر از اسطوره های ملی-مذهبی نظیر شهدا و شخصیت های کارتونی جذاب نظیر کلاه قرمزی است؟ نیاز است در قالب طراحی های زیبا و جذاب این شخصیت ها را به دانش آموزان بیشتر بشناسانیم.

,

, ,

حمایت از نوشت افزار ایرانی با دست رد دانش آموزان به برندهای خارجی

,

مدیر مسئول موسسه سفیران طلائیه، استقبال مردم از خرید نوشت افزارهای ایرانی-اسلامی را مطلوب دانست و اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مردم از لوازم تحریر ایرانی-اسلامی هر ساله بهتر می شود و اغلب مردم از کیفیت و طراحی و ظاهر اجناس راضی هستند ولی هنوز آنطور که باید استقبال و حمایت صورت بگیرد، نگرفته که این ملزوم فرهنگ سازی و ترغیب مردم به خرید این اجناس است.

,

توزیع ۳۰ هزار دفترچه مزین به تمثال شهدای در اراک

,

جلائی خاطرنشان کرد: با هدف شناسایی شهدای استان مرکزی و شهر اراک، تعداد ۳۰ هزار دفترچه که مزین به تمثال ۱۵ شهید شاخص دفاع مقدس و مدافع حرم است به طور کاملا خودجوش تهیه شده که به زودی توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه