اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی:

بیش از ۸۳ هزار نفر در استان مرکزی مستمری دریافت می کنند/تامین اجتماعی استان با بحران مواجه است

بیش از ۸۳ هزار نفر در استان مرکزی مستمری دریافت می کنند/تامین اجتماعی استان با بحران مواجه است
بازنشستگان، کار افتادگان و بازماندگان از خدمات سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی بهره می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بیدهندی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ۸۳ هزار و ۸۵۲  نفر مستمری بگیر در قالب بیمه بازنشستگان، کار افتادگان و بازماندگان از خدمات سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی بهره می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

بیدهندی با اشاره به اینکه بیشتر مستمری بگیریان استان مربوط به شهرهای اراک و ساوه هستند، اظهار کرد: در مجموع تعداد مستمری بگیران در استان به همراه خانواده هایشان حدود ۱۶۵ هزار و ۲۱۶ نفر می شوند.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی به دلیل اینکه استان صنعتی است، از سال ۹۲ به بعد یک جهش عجیب در افزایش تعداد مستمری بگیران پیش از موعد به دلیل اجرای ماده ۱۰ نوسازی صنایع، کار افتادگی، مشاغل سخت و زیان آور و .. در استان داریم.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه یک سوم از مستمری بگیران تامین اجتماعی استان به دلیل مختلف با ۲۰ سال سابقه فعالیت بازنشسته شده اند بیان کرد: این موضوع باعث شده است مدت زمان کمتر را حق بیمه پرداخت کنند و دریافتی بیشتری را داشته باشند.

,

بیدهندی با بیان اینکه تعادل دریافت ها و پرداختی های تامین اجتماعی در استان به هم خورده است اظهارکرد: در حال حاضر تامین اجتماعی استان با بحران مواجه شده است.

,

وی به روز خانواده و تکریم بازنشستگان  هم اشاره ای کرد و افزود: به همین مناسبت از تعدادی از بازنشستگان استان تجلیل خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه